Θεσσαλονίκη: Συναγερμός σε σχολείο – 45 κρούσματα σε μαθητές και καθηγητές

Συναγερμός στο 4ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων στη Θεσσαλονίκη, καθώς καταγράφεται συρροή κρουσμάτων κορονοϊού σε μαθητές

Το Σάββατο 9 Οκτωβρίουέγινε γνωστό ότι μαθητής του 4ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων, επί της οδού Εθνικής Αντιστάσεως, είναι θετικός στον κορονοϊό. Όπως ορίζουν τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ έγιναν rapid tests στους συμμαθητές του παιδιού και στη συνέχεια η διοίκηση του σχολείου προχώρησε σε αντίστοιχους ελέγχους σε ακόμα εννιά τμήματα της Α’, Β’ και Γ’ γυμνασίου, στο συγκεκριμένο σχολείο, όπου εντοπίστηκαν μαθητές με κορωνοϊό.

Όπως είπε στο Thestival ο αντιδήμαρχος Παιδείας στον δήμο Αμπελοκήπων – Μενεμένης, κ. Κοσμάς Γυμνόπουλος, συνολικά εντοπίστηκαν 45 κρούσματα κορονοϊου, εκ των οποίων τα τρία είναι σε καθηγητές. «Υπάρχει ανησυχία. Αν γίνουν test σε όλα τα παιδιά του σχολείου, η διευθύντρια εκτιμά ότι ο αριθμός αυτός θα είναι μεγαλύτερος. Τα παιδιά δεν έχουν συμπτώματα γι’ αυτό και δεν γίνονται tests. Από τα 11 τμήματα του γυμνασίου, μόνο σε δύο δεν υπάρχουν κρούσματα κορονοϊου. Ακόμα και τα παιδιά που βρέθηκαν θετικά στον κορονοϊό, δεν έχουν συμπτώματα», εξηγεί ο κ. Γυμνόπουλος. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ίδιος, η πλειοψηφία των καθηγητών είναι εμβολιασμένη και όσοι δεν είναι, κάνουν υποχρεωτικά test, όπως ορίζει ο νόμος.

Ο κ. Γυμνόπουλος εξηγεί ότι δεν έχει κλείσει κανένα τμήμα, διότι ο νόμος ορίζει πως για να συμβεί κάτι τέτοιο, θα πρέπει να νοσεί το 50% +1 του τμήματος. «Εμείς έχουμε προχωρήσει σε δύο απολυμάνσεις με συνεργείο του δήμου και οι καθαρίστριες του σχολείου έχουν λάβει της απαραίτητες οδηγίες. Όλοι είναι ενήμεροι και βρισκόμαστε κοντά στα σχολεία, σε οτιδήποτε χρειάζεται να βοηθήσουμε», υπογραμμίζει ο κ. Γυμνόπουλος.

Επίσης, στο 3ο Γυμνάσιο Αμπελοκήπων επί της οδού Γεννηματά, εντοπίστηκε χθες ένα κρούσμα κορονοϊού σε μαθητή. Σύμφωνα με τον κ. Γυμνόπουλο «έγιναν tests σε όλους τους συμμαθητές του παιδιού. Τα αποτελέσματα των tests βγήκαν αρνητικά και ο μαθητής που νοσεί με κορονοϊό είναι σε καραντίνα στο σπίτι του».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here