Μασάζ σπίτι: Απλές κινήσεις για να απολαύσεις μασάζ προσώπου στην άνεση του σπιτιού σου

Το μασάζ προσώπου είναι μία από τις αρχαιότερες μορφές μασάζ. Συνέβαλε θετικά στην ανακάλυψη της ρεφλεξολογίας, του λίφτινγκ κι άλλων τεχνικών. Το συγκεκριμένο μασάζ χρησιμοποιεί τις τεχνικές που έχει το μασάζ σώματος και τις εφαρμόζει στο πρόσωπο. Με αυτό τον τρόπο, μειώνει την ένταση στην οποία βρίσκονται οι μύες του προσώπου. Επίσης αυξάνει την κυκλοφορία του αίματος και των λεμφικών κυττάρων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναζωογόνηση του δέρματος. Επομένως, αν η καθημερινότητά σου είναι δύσκολη και βρίσκεσαι σε ένα επαναλαμβανόμενο άγχος, μπορείς να επισκεφτείς ένα κέντρο μασάζ για να χαλαρώσεις. Βέβαια, αν δεν μπορείς να διαθέσεις τόσο χρόνο για
τον εαυτό σου, μπορείς να κάνεις μόνος/-η μασάζ στο πρόσωπό σου στο σπίτι.

Πώς γίνεται το μασάζ προσώπου στο σπίτι;

  • Πλύνε τα χέρια και πρόσωπό σου: Αφαίρεσε το μακιγιάζ σου και καθάρισε καλά το πρόσωπό σου. Βεβαιώσου ότι όλα αυτά τα κάνεις με καθαρά χέρια. Στέγνωσε το δέρμα σου με μία καθαρή πετσέτα.
  • Ζέστανε τα προϊόντα στα χέρια σου: Για να μην γδάρεις ή τραβήξεις με βεβιασμένες κινήσεις το πρόσωπό σου, χρησιμοποίησε ένα serum ή κάποιο λαδάκι. Τοποθέτησε το προϊόν στα χέρια σου και τρίψε το απαλά για να το θερμάνεις. Άπλωσέ το στο πρόσωπό σου.
  • Χρησιμοποίησε απαλές κινήσεις: Άσκησε μία σταθερή πίεση με τα δάχτυλά σου στο πρόσωπο, ίσα ίσα να νιώθεις τους μύες κάτω από το δέρμα. Κράτα την πίεση σταθερή και κάνε απαλές κυκλικές κινήσεις.
  • Κάνε μασάζ στη λεμφική περιοχή: Ενεργοποίησε το λεμφικό σύστημα χρησιμοποιώντας τις άκρες των δαχτύλων σου κάτω από τα αυτιά και κατά μήκος των πλευρών του λαιμού. Κάνε μεγάλους κύκλους ξεκινώντας από κάτω από τα αυτιά έως την κάτω μεριά του λαιμού. Έπειτα προς τα πάνω κατά μήκος της γραμμής το σαγονιού. Με αυτό τον τρόπο, η λεμφική κυκλοφορία θα ενεργοποιηθεί και το πρήξιμο στη συγκεκριμένη περιοχή θα υποχωρήσει.

  • Εφάρμοσε κυκλικές κινήσεις στις πλευρές του προσώπου: Χρησιμοποίησε κυκλικές κινήσεις για να κάνεις μασάζ στην περίμετρο του προσώπου, κατά μήκος των πλευρών της γνάθου και επάνω στα ζυγωματικά σου. Με σταθερή πίεση στο δέρμα σου κάνε κινήσεις προς τα πάνω και προς τα έξω.
    Αυτό θα βοηθήσει στην ανύψωση του χαλαρού δέρματος και θα αποτρέψει την πτώση του. Επανάλαβε για δύο – τρία λεπτά.
  • Εφάρμοσε απαλές κινήσεις στις ρυτίδες του προσώπου σου: Πίεσε τα δάχτυλά σου ανάμεσα στα φρύδια και σύρε τα προς το μέτωπο αργά. Επανάλαβε την ίδια κίνηση με τα δάχτυλα να πηγαίνουν το δέρμα προς τα έξω.
  • Πρόσεχε ιδιαίτερα την περιοχή των ματιών: Στη περιοχή των ματιών, το δέρμα είναι πιο μαλακό. Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου και στις δύο πλευρές της μύτης σου και πέρασέ τα απαλά προς τα πάνω προς τους κροτάφους. Αυτή η δράση θα βοηθήσει στην καταπολέμηση του πρηξίματος. Θα
    ανασηκώσει το χαλασμένο δέρμα και θα αφυπνίσει την περιοχή των ματιών.
  • Τελείωσε με το λαιμό και το ντεκολτέ: Χρησιμοποίησε μαλακές, κάθετες κινήσεις για να κάνεις μασάζ στο δέρμα από το στήθος, μέχρι το λαιμό και τη γραμμή του σαγονιού . Αυτό θα συμβάλει θετικά στην ενεργοποίηση του λεμφικού συστήματος. Επίσης στην εξομάλυνση των λεπτών γραμμών που μπορεί να έχουν μαζευτεί σε αυτήν την συχνά παραμελημένη περιοχή.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here