Κολύμβηση: Η αερόβια άσκηση που δυναμώνει την καρδιά [vid]

Εκτός από την τόνωση των ορατών μυών, η κολύμβηση βοηθά επίσης στη βελτίωση του πιο σημαντικού μυός του σώματός μας: της καρδιάς μας! Το κολύμπι είναι μια αερόβια άσκηση, που δυναμώνει την καρδιά βοηθώντας την να γίνει μεγαλύτερη και καθιστώντας την πιο αποτελεσματική στην άντληση — κάτι που οδηγεί σε καλύτερη ροή αίματος σε όλο το σώμα σας. 30 λεπτά κολύμβησης την ημέρα μπορούν να μειώσουν τη στεφανιαία νόσο στις γυναίκες κατά 30 έως 40 τοις εκατό. Επιπλέον, η τακτική αερόβια άσκηση μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση. Το κολύμπι αυξάνει τα επίπεδα της «καλής» χοληστερόλης HDL Για κάθε 1 τοις εκατό αύξηση της HDL χοληστερόλης, ο κίνδυνος θανάτου από καρδιακή νόσο μειώνεται κατά 3,5 τοις εκατό. Μελέτες έχουν επίσης δείξει ότι η αερόβια άσκηση όπως το κολύμπι μπορεί επίσης να κρατήσει το στρώμα των κυττάρων που καλύπτουν τις αρτηρίες σας εύκαμπτο και σε καλή κατάσταση.

Κολύμβηση: Άλλα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Θέλετε να προλάβετε τον διαβήτη; Οι άνδρες μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο διαβήτη κατά μέσο όρο κατά 6 τοις εκατό για κάθε 500 θερμίδες την εβδομάδα που καίνε με αερόβια άσκηση. Με μόλις 30 λεπτά κολύμβησης τρεις φορές την εβδομάδα, θα μπορούσατε να κάψετε 900 θερμίδες – μειώνοντας τον κίνδυνο να προσβληθείτε από διαβήτη τύπου 2 κατά περισσότερο από 10%. Η έντονη άσκηση για τις γυναίκες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατά 16%. Εάν έχετε ήδη διαβήτη τύπου 1, η κολύμβηση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία στην ινσουλίνη.

 

  • Χαμηλότερο στρες = Καλύτερος Εγκέφαλος: Το κολύμπι αλλάζει τον εγκέφαλο μέσω μιας διαδικασίας γνωστής ως νευρογένεσης του ιππόκαμπου, κατά την οποία ο εγκέφαλος αντικαθιστά τα κύτταρα που χάνονται λόγω του στρες.
  • Καλύτερη υγεία των πνευμόνων: Η κολύμβηση παρέχει την ευκαιρία να ασκηθείτε σε υγρό αέρα, κάτι που μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των συμπτωμάτων άσθματος που προκαλούνται από την άσκηση. Επίσης, αυξάνει τον όγκο των πνευμόνων, διδάσκοντάς σας σωστές τεχνικές αναπνοής.

 

Ακολουθεί σχετικό βίντεο:

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here