Νερό αυτοφροντίδα: Οι χαλαρωτικές, σχεδόν καθαρτικές ιδιότητες του νερού για τον οργανισμό μας

Το νερό και η ευεξία είναι άρρηκτα συνδεδεμένα. Πίνουμε για να παραμένουμε ενυδατωμένοι. Αυτό συνδέεται με ευεργετικά οφέλη όπως η ανακούφιση από τον πονοκέφαλο, η ενίσχυση της πέψης και η βελτίωση της υγείας της καρδιάς. Μουλιάζουμε στο νερό για να καθαρίσουμε και να ανανεωθούμε. Και, όταν είναι δυνατόν, απλώς αφιερώνουμε χρόνο γύρω από αυτό για να αυξήσουμε τα επίπεδα ευτυχίας μας. Έχοντας αυτό κατά νου, είναι λογικό το νερό να αποτελεί συστατικό μιας υγιεινής ρουτίνας. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχουν πολλές πρακτικές αυτοεξυπηρέτησης με νερό και η καθεμία θα μπορούσε να είναι μια ευπρόσδεκτη (και δωρεάν!) προσθήκη στη ρουτίνα αυτοεξυπηρέτησης οποιουδήποτε.

3 απλές πρακτικές αυτοφροντίδας με νερό που θα σας βοηθήσουν να είστε παρόντες με τον εαυτό σας

  • Ντους: Κάντε ντους και για να αποκομίσετε επιπλέον οφέλη από αυτό, κρεμώντας φύλλα ευκαλύπτου πάνω από την κεφαλή του ντους. Έρευνες έχουν δείξει ότι τα αιθέρια έλαια ευκαλύπτου είναι ωφέλιμα για το αναπνευστικό σύστημα. Έχουν επίσης χρησιμοποιηθεί για θεραπευτικά και αναλγητικά οφέλη σε πολιτιστικές πρακτικές εδώ και αιώνες. Δεδομένου ότι ο ατμός στο ντους μπορεί να βοηθήσει στην ενεργοποίηση και την απελευθέρωση των ελαίων ευκαλύπτου στα φύλλα του, η χρήση του δέντρου με αυτόν τον τρόπο μπορεί να διευκολύνει τα οφέλη αρωματοθεραπείας του. Πάρτε ένα στρογγυλό ποτήρι και κυλήστε το απαλά πάνω από τα φύλλα ευκάλυπτου για να τον βοηθήσετε να απελευθερώσει το καταπραϋντικό του άρωμα.

  • Αφρόλουτρο: Το μπάνιο είναι ένας τρόπος για να απολαμβάνετε τον χρόνο σας μόνοι. Εξασκήστε την αυτοφροντίδα σας με το νερό. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε με τα λουτρά—όπως τα άλατα μπάνιου. Χρησιμοποιήστε επίσης αιθέρια έλαια για να θεραπεύσετε τους πόνους και για να επιτύχετε χαλάρωση. Έχετε ένα τραπεζάκι δίπλα στην μπανιέρα, για όταν θέλετε να παρακολουθήσετε μια τηλεοπτική εκπομπή, να πιείτε κρασί στη μπανιέρα ή να διαβάσετε ένα βιβλίο ενώ κάνετε μπάνιο. Ωστόσο, δεν χρειάζεται κανένα εξωτερικό ερέθισμα ώστε η ώρα του μπάνιου σας να είναι ένα αποτελεσματικό μέσο φροντίδας του εαυτού σας. Τα λουτρά, όπως και ο διαλογισμός, απαιτούν ένα επίπεδο ακινησίας – stillness. Μπορεί να είναι μια όμορφη στιγμή για σας να κλίνετε περισσότερο στην ηρεμία και να παρατηρήσετε διαφορετικά πράγματα για τον εαυτό σας.
  • Κολύμβηση: Τα οφέλη της σωματικής ευεξίας του θαλάσσιου αθλητισμού επιτρέπουν την απαλή, χαμηλής πρόσκρουσης, κίνηση σε όλο το σώμα. Είναι επίσης απλή διασκέδαση για όλους μας. Είναι ο τρόπος για τον καθέναν να είναι παρών με τον εαυτό του και να ασχοληθεί με το εσωτερικό του παιδί, γιατί οι περισσότεροι κολυμπούσαμε πολύ ως παιδιά και έχουμε ευχάριστες αναμνήσεις από αυτή τη δραστηριότητα.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here