Σεξ διατροφή: Superfoods για καλύτερο σεξ

Το Lifesum, μια δημοφιλής εφαρμογή παρακολούθησης υγείας με έδρα τη Σουηδία, ανέλυσε τα δεδομένα των χρηστών της για να ανακαλύψει ποιες τροφές ήταν πιο δημοφιλείς για κατανάλωση πριν και μετά το σεξ (μέσα σε δύο ώρες ή λιγότερο). Τα δεδομένα προήλθαν από τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Σουηδία, την Ιταλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Από τα 2.563 τρόφιμα που παρακολουθήθηκαν, η σοκολάτα ήταν η πιο δημοφιλής. Τα δεύτερα πιο κοινά τρόφιμα ήταν, κατά σειρά:

  • ντομάτες
  • ψωμί
  • μήλα
  • πατάτες
  • καφές
  • μπανάνες
  • κρασί
  • τυρί
  • φράουλες

Αλλά έχουν αξία αυτές οι τροφές;

Η σοκολάτα είναι γεμάτη ανανδαμίδιο και φαινυλαιθυλαμίνη, δύο συστατικά που προκαλούν το σώμα να απελευθερώνει τις ορμόνες της ευτυχίας γνωστές ως ενδορφίνες. Ωστόσο,  λόγω της περιεκτικότητάς της σε μεθυλξανθίνες, τα ενεργειακά της οφέλη είναι βραχύβια. Όσον αφορά τις ντομάτες οι άνθρωποι πιθανότατα τις καταγράφουν στα τρόφιμα που καταναλώνουν πριν και μετά το σεξ, επειδή είναι τόσο εύκολο να καταναλωθούν σε κάθε γεύμα. Είναι ενδιαφέρον ότι 4 από τα 10 τρόφιμα που καταναλώνονται περισσότερο πριν και μετά το σεξ είναι γνωστά ως αφροδισιακά (σοκολάτα, πατάτες, καφές και μπανάνες). Αλλά δεδομένου ότι αυτά τα τρόφιμα καταναλώνονταν μετά το σεξ, οι άνθρωποι πιθανότατα δεν τα έτρωγαν με σκοπό να προωθήσουν τη σεξουαλική επιθυμία.

Τι να τρώμε λοιπόν;

Ενώ η επιστημονική τεκμηρίωση για τα αφροδισιακά που διεγείρουν τη λίμπιντο είναι ασθενής, αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι μια υγιεινή διατροφή σχετίζεται με χαμηλότερο κίνδυνο στυτικής δυσλειτουργίας και γυναικείας σεξουαλικής δυσλειτουργίας. Έτσι, υπάρχουν πολλές τροφές που μπορούν πραγματικά να ενισχύσουν τη σεξουαλική ζωή, διατηρώντας την καρδιά σας υγιή. Όπως:

  • Λιναρόσπορος

Αυτή η υπερτροφή είναι γνωστή για τις πλούσιες αντιοξειδωτικές της ιδιότητες και για την αύξηση της ροής του αίματος στα γεννητικά όργανα. Οι σπόροι λιναριού σας κρατούν ζωντανούς, καθώς περιέχουν λιγνάνες. Αυτές είναι χημικές ουσίες που μοιάζουν με οιστρογόνα που έχουν αντιικές, αντιβακτηριακές και αντικαρκινικές ιδιότητες. Οι σπόροι λιναριού είναι επίσης μια καλή πηγή: Ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Τα ωμέγα-3 μπορούν να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή υγεία, ένα πλεονέκτημα για τη λίμπιντο. L-αργινίνης. Αυτό το αμινοξύ μπορεί να ενισχύσει τη ροή του αίματος και να διατηρήσει το σπέρμα υγιές.

  • Σπόροι κολοκύθας

Οι σπόροι κολοκύθας είναι γεμάτοι με ψευδάργυρο. Είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή μαγνησίου. Περιέχουν αντιοξειδωτικά, αντιυπερτασικά και καρδιοπροστατευτικά θρεπτικά συστατικά, όλα απαραίτητα για τη βέλτιστη σεξουαλική υγεία. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα στους σπόρους κολοκύθας μπορεί να βοηθήσουν στη γυναικολογική υγεία και την υγεία του προστάτη. Τα ωμέγα-3 είναι γνωστό ότι μειώνουν τη φλεγμονή στο σώμα. Οι σπόροι κολοκύθας είναι επίσης πλούσιοι σε:

  • σίδηρο, απαραίτητο για να αισθάνεστε ενέργεια
  • ψευδάργυρο, που σχετίζεται με την ενίσχυση της ανοσίας
  • μαγνήσιο, απαραίτητο για χαλάρωση

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here