Χαμηλή λίμπιντο: Ορισμένα τρόφιμα θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά.

Χαμηλή λίμπιντο: Ορισμένα τρόφιμα θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά. Υπάρχουν πολλές αιτίες χαμηλής σεξουαλικής ορμής Η απώλεια της λίμπιντο είναι ένα κοινό πρόβλημα που μπορεί να επηρεάσει πολλούς άνδρες και γυναίκες κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Υπάρχουν πολλές ψυχολογικές αιτίες χαμηλής σεξουαλικής ορμής, συμπεριλαμβανομένου του άγχους, της κόπωσης ή των αλλαγών στον τρόπο ζωής.α

5 τροφές για να αυξήσετε τη libido σας

Με τα χρόνια, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση ορισμένων τροφών θα μπορούσε ενδεχομένως να κάνει τη διαφορά, βοηθώντας στην ενίσχυση της λίμπιντο και ότι μια θρεπτική διατροφή μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αντοχής.

Τροφές που είναι καλές για την καρδιά είναι καλές για τη σεξουαλική ζωή ενός ατόμου, συμπεριλαμβανομένων των φρούτων και των λαχανικών, των δημητριακών ολικής αλέσεως και των φυτικών ινών, των υγιεινών ελαίων, των θαλασσινών, των ξηρών καρπών και των οσπρίων.

Τα στρείδια είναι ίσως το πιο γνωστό αφροδισιακό

Τα μαλάκια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο, ο οποίος μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση των επιπέδων τεστοστερόνης και να αυξήσει τη ροή του αίματος.

Τα στρείδια έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο

Η κατανάλωση σολομού, ο οποίος είναι γνωστός για τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και άλλες σημαντικές βιταμίνες, προάγει την υγιή ροή του αίματος. Εναλλακτικά, οι μη θαλασσινές πηγές ψευδάργυρου περιλαμβάνουν το κόκκινο κρέας, το γάλα, τα φασόλια φούρνου, τους σπόρους κολοκύθας, τα κάσιους, τα αμύγδαλα και ορισμένα δημητριακά. Σύμφωνα με το Medical News Today, οι ερευνητές ανακάλυψαν ότι η κατανάλωση αβοκάντο συνδέθηκε με μειωμένο κίνδυνο μεταβολικού συνδρόμου: παράγοντα κινδύνου για στυτική δυσλειτουργία (ΣΔ).

Το αβοκάντο – μια υγιής πηγή λίπους – μπορεί επίσης να βοηθήσει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης και των επιπέδων χοληστερόλης. Επιπλέον, η κατανάλωση φρούτων πλούσια σε φλαβονοειδή έχει συσχετιστεί με μείωση του κινδύνου για ΣΔ, σημειώνει η δημοσίευση. Τα μούρα, τα εσπεριδοειδή, τα μήλα, τα σταφύλια, οι καυτερές πιπεριές, το κόκκινο κρασί, το τσάι και το κόκκινο κρασί είναι όλα πλούσια σε ενώσεις. Το κόκκινο κρασί είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή

Τα προϊόντα κακάο είναι επίσης σε αυτή τη λίστα και η μαύρη σοκολάτα έχει αντιοξειδωτικά που θα μπορούσαν να βελτιώσουν τη ροή του αίματος. Το καρπούζι και τα παντζάρια, σημειώνει η εκπομπή «Today» του NBC, έχουν μια ένωση που ονομάζεται κιτρουλίνη που αυξάνει το νιτρικό οξύ και βοηθά στη βελτίωση της ροής του αίματος.

Τα νιτρικά άλατα της διατροφής στα παντζάρια διευρύνουν τα αιμοφόρα αγγεία, σε μια διαδικασία που ονομάζεται αγγειοδιαστολή. Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νιτρικά άλατα περιλαμβάνουν το σπανάκι, το μαρούλι, το ραπανάκι, το σέλινο και τη ρόκα.

Τα πικάντικα τρόφιμα, όπως οι πιπεριές τσίλι, θα μπορούσαν επίσης να βοηθήσουν στην τόνωση της κυκλοφορίας. Ωστόσο, μια υγιεινή διατροφή δεν είναι πάντα αρκετή για να έχει αντίκτυπο.

Οι ειδικοί της ιατρικής συνιστούν να μιλήσετε με έναν γιατρό εάν η έλλειψη επιθυμίας, ο πόνος ή η ανικανότητα σας εμποδίζουν.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here