Χατζηδάκης: Κοινωνικό μέρισμα σε εργαζόμενους – Τι είπε για τις εκκρεμείς συντάξεις

Ο Κωστής Χατζηδάκης μίλησε για την πρόθεση της κυβέρνησης να δοθεί κοινωνικό μέρισμα σε εργαζόμενους, ενώ αναφέρθηκε και στις εκκρεμείς συντάξεις.

Ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, μίλησε για τον κατώτατο μισθό, την στήριξη των εργαζομένων, αλλά και για την κατάσταση με τις εκκρεμείς συντάξεις.

Ο κ. Χατζηδάκης μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το ύψος της νέας αύξησης του κατώτατου μισθού, είπε πως «η δέσμευση μας ήταν το 2021 θα δοθεί αύξηση διπλάσια της ρυθμού ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Είχαμε ύφεση 8% του ΑΕΠ, αλλά υπήρξε αύξηση του κατώτατου μισθού. Σε ότι αφορά την νέα αύξηση, ταμείο θα κάνουμε στο τέλος του χρόνου, καθώς ακόμη δεν έχουμε όλα τα δεδομένα για την πορεία της οικονομίας. Με βάση νόμο που ακολούθησε και ο ΣΥΡΙΖΑ, θα γίνουν οι εισηγήσεις και ο Υπουργός Εργασίας θα προτείνει το ύψος της αύξησης στο Υπουργικό Συμβούλιο που θα πάρει την τελική απόφαση».

«Πρόθεση της Κυβέρνησης είναι να υπάρχει κοινωνικό μέρισμα της ανάπτυξης στους εργαζόμενους, για όσα έχουν υποστεί όλα αυτά τα χρόνια. Ξέρουμε την οικονομική κρίση και τι πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια και ό,τι χρειάζονται στήριξη. Θα είναι μια δίκαιη απόφαση», επισήμανε ο Κωστής Χατζηδάκης.

Σχετικά με τις εκκρεμείς συντάξεις, ο κ. Χατζηδάκης ανέφερε «190.000 πήραμε το καλοκαίρι του 2019, 150.000 ήταν τον χειμώνα και 120.000 είναι τώρα, καθώς τον Οκτώβριο κάναμε ρεκόρ σε σχέση με όλους τους προηγούμενους μήνες».

Όπως τόνισε, «στόχος μας είναι στο τετράμηνο, έως το τέλος Φεβρουαρίου του 2022, να εκδώσουμε 100.000 συντάξεις και να έχουν τελειώσει όλες οι αιτήσεις για σύνταξη που είχαν υποβληθεί μέχρι το τέλος του 2019».

Για τον αριθμό εξυπηρέτησης 1555

Στη συνέχεια, ο υπουργός Εργασίας αναφέρθηκε στον Ενιαίο Αριθμό Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555, λέγοντας ότι «Από τις 384.000 κλήσεις που απαντήθηκαν στο νέο τηλεφωνικό κέντρο, στο 1555, το 84% έλαβαν απάντηση αμέσως, το 14% πήγε σε ένα συμβουλευτικό γραφείο και πήραν απάντηση μέσα σε λίγες ημέρες και έχει μείνει εκκρεμές ένα μικρό ποσοστό».

Ο κ. Χατζηδάκης, μιλώντας στον ΑΝΤ1, τόνισε ότι «είναι ένας ενιαίος αριθμός, ενώ πριν είχαμε 7 τηλεφωνικά κέντρα και κάποια ήταν με χρέωση για τους πολίτες. Το 1555 είναι 24 ώρες, είναι δωρεάν και αφορά όλα τα θέματα του Υπουργείου Εργασίας, δηλαδή και του ΕΦΚΑ και του ΟΑΕΔ και του ΟΠΕΚΑ και ότι άλλο. Καλώ τους ανθρώπους να μην παίρνουν σε άλλους αριθμούς που είχαν συνηθίσει στον ΕΦΚΑ ή στον ΟΑΕΔ, αλλά στο 1555 που, όπως λέμε είναι “ένας αριθμός για να βρίσκεις άκρη”».

Ακόμη, ο υπουργός Εργασίας ανέφερε ότι «παίρνει κάποιος και λέει “δικαιούμαι να πάρω αναδρομικά ή όχι;”. Μπορεί να του απαντούν για τον ένα ή τον άλλο λόγο ότι “δεν δικαιούσαι”. Η απάντηση μπορεί να μην τον ικανοποιεί, αλλά δεν είναι “μόνος στην μέση του πελάγους”».

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here