Τηλεϊατρική 2021: Συνεχίζεται η αύξηση ψηφιακής υγείας αλλά σε μικρότερο βαθμό από το 2020

Η χρήση τηλεϊατρικής συνέχισε να αυξάνεται συνολικά το 2021. Ωστόσο, έχει σταθεροποιηθεί από την πιο έντονη καμπύλη ανάπτυξης που παρατηρήθηκε το 2020, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας CHIME Digital Health Most Wired. Φέτος, το 26% των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης – συμπεριλαμβανομένης της οξείας περίθαλψης, της περιπατητικής φροντίδας και των εγκαταστάσεων μακροχρόνιας ή μετα-οξείας φροντίδας – ανέφεραν ότι το ένα τέταρτο ή περισσότεροι από τους ασθενείς τους είχαν χρησιμοποιήσει τηλεϊατρική. Αυτό είναι χαμηλότερο από το 2020, όπου το 32% είπε ότι πολλοί ασθενείς είχαν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες τηλεϊατρικής, αλλά σημαντικά υψηλότερο από το 7% που καταγράφηκε το 2019.

Η έρευνα CHIME διαπίστωσε ότι:

  • 80% των οργανισμών οξείας και περιπατητικής φροντίδας ανέφεραν ότι περισσότερο από το 10% των ασθενών τους είχαν χρησιμοποιήσει υπηρεσίες τηλεϊατρικής το περασμένο έτος
  • 68% των εγκαταστάσεων μακροχρόνιας περίθαλψης ανέφεραν χρήση τηλεϊατρικής σε αυτό το επίπεδο
  • 61% των οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν είχαν προβλήματα τηλευγείας που προκλήθηκαν από την έλλειψη πρόσβασης στο ευρυζωνικό διαδίκτυο
  • 39% έχει δει ότι οι περιορισμοί ευρυζωνικότητας ενός ασθενούς εμποδίζουν την πρόσβαση στην τηλεϊατρική

Εκτός της τηλεϊατρικής, σχεδόν το 87% των εγκαταστάσεων οξείας και περιπατητικής φροντίδας έχουν πλέον υιοθετήσει ένα σύστημα ροής ασθενών σε επίπεδο επιχείρησης, με το 96% να λέει ότι διαθέτει εργαλεία παρακολούθησης κλίνης και ροής ασθενών στο τμήμα επειγόντων περιστατικών και το 89% να αναφέρει ότι έχει αυτή η τεχνολογία στη ΜΕΘ. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 83% των οργανισμών έχουν υιοθετήσει εργαλεία για την εκτίμηση των εξόδων από την τσέπη των ασθενών, σε σύγκριση με μόλις 64% το 2020. Το CHIME απέδωσε την αύξηση στον νέο κανόνα των Κέντρων για Medicare και Medicaid Services για τη διαφάνεια των τιμών των νοσοκομείων, ωστόσο Πολλές αναλύσεις δείχνουν ότι πολλά νοσοκομεία δεν συμμορφώνονταν πλήρως με τον κανονισμό.

Στο μέτωπο της κυβερνοασφάλειας, περίπου το 80% των οργανισμών οξείας και περιπατητικής φροντίδας και το 82% των εγκαταστάσεων μακροχρόνιας περίθαλψης δήλωσαν ότι η ικανότητά τους να ανταποκρίνονται ή να σχεδιάζουν κυβερνοεπιθέσεις δεν παρεμποδίστηκε από την πανδημία. Ωστόσο, μόνο το 32% των οργανισμών είχε αυτό που η CHIME θεωρεί «ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλειας», συμπεριλαμβανομένων νέων προτύπων όπως τριμηνιαίες αναφορές προόδου και ελλείψεων ασφαλείας, εξαμηνιαίες ενημερώσεις ασφαλείας με το διοικητικό συμβούλιο και έχοντας έναν εκτελεστικό ηγέτη αφοσιωμένο στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο.

Μια συνεχιζόμενη τάση

Αν και η τηλεϊατρική,  η εικονική φροντίδα και άλλες ψηφιακές προσφορές υγείας ήταν διαθέσιμες πριν από την COVID-19, η πανδημία ώθησε τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης και τους ασθενείς να υιοθετήσουν αυτά τα εργαλεία πιο γρήγορα. “Το επόμενο έτος θα δούμε μια μετατόπιση από τις λύσεις ψηφιακών σημείων, όπως οι επισκέψεις τηλεϊατρικής εξωτερικών ασθενών που προσφέρονται αναγκαστικά στο πλαίσιο της πανδημίας, στον απόλυτο ψηφιακό μετασχηματισμό που επιδιώκεται να αξιοποιήσει αυτές τις σημειακές λύσεις ως μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για την επίτευξη στρατηγικών στόχων και τον καθορισμό του μέλλοντος το τοπίο της υγειονομικής περίθαλψης μοιάζει. Αναμφίβολα, η τηλευγεία θα είναι ένα μεγάλο μέρος αυτής της προοπτικής”. Αυτά δήλωσε ο Bret Anderson, διευθυντής του Ομίλου Chartis, στο Healthcare IT News τον Σεπτέμβριο.

 

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here