Δύο τύποι κοιλιακού λίπους και πως να το χάσετε

Το λίπος στην κοιλιά είναι απόλυτα φυσιολογικό, καθώς προστατεύει και μονώνει το σώμα σας. Ωστόσο, το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά μπορεί να βλάψει την υγεία σας και να αυξήσει τον κίνδυνο ανάπτυξης ορισμένων χρόνιων ασθενειών. Ως εκ τούτου, η διατήρηση του συνολικού σωματικού σας λίπους, συμπεριλαμβανομένου του λίπους στην κοιλιά σας, σε υγιές επίπεδο είναι σημαντική.
Αυτό το άρθρο περιγράφει τους τύπους λίπους στην κοιλιά και μοιράζεται συμβουλές βασισμένες σε επιστημονικά στοιχεία για το πώς να χάσετε το υπερβολικό λίπος στην κοιλιά.
Ποιοι είναι οι διαφορετικοί τύποι λίπους στην κοιλιά;
Σε σύγκριση με το υπόλοιπο σώμα σας, μόνο μια μικρή ποσότητα λίπους βρίσκεται στην κοιλιά σας. Υπάρχουν δύο κύριοι τύποι λίπους στην κοιλιά, ο ένας βρίσκεται κάτω από το δέρμα σας και ο άλλος βρίσκεται πιο βαθιά μέσα στην κοιλιά σας, γύρω από τα εσωτερικά σας όργανα.
1. Υποδόριο λίπος στην κοιλιά
Το υποδόριο λίπος ή ο υποδόριος λιπώδης ιστός, είναι το λίπος που βρίσκεται κάτω από το δέρμα σας. Ο ιστός αυτός είναι μαλακός και είναι το λίπος, που μπορείτε να διακρίνετε στην κοιλιά σας. Γενικά, οι γυναίκες έχουν μεγαλύτερες ποσότητες υποδόριου λίπους από τους άνδρες. Σε αντίθεση με το λίπος που βρίσκεται βαθύτερα στην κοιλιακή κοιλότητα, το υποδόριο λίπος δεν συνδέεται τόσο έντονα με τον αυξημένο κίνδυνο ασθένειας. Ωστόσο, το υπερβολικό σωματικό λίπος, γενικά, συμπεριλαμβανομένου του συνολικού λίπους στην κοιλιά, μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων χρόνιων ασθενειών, όπως ο διαβήτης τύπου 2, οι καρδιακές παθήσεις και ορισμένοι καρκίνοι. Έτσι, η διατήρηση υγιών επιπέδων κοιλιακού και συνολικού σωματικού λίπους μπορεί να βοηθήσει στη μείωση του κινδύνου εμφάνισης χρόνιας νόσου.

Μπορείτε να διαβάσετε τη συνέχεια στο healthpanda.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here