Βραζιλία Ρίο κορωνοϊός: Οι εορτασμοί της Πρωτοχρονιάς ακυρώθηκαν στο Ρίο ντε Τζανέιρο

Ο δήμαρχος του Ρίο ντε Τζανέιρο ακύρωσε τους εορτασμούς της παραμονής της Πρωτοχρονιάς, αφού η Βραζιλία επιβεβαίωσε τα πρώτα γνωστά κρούσματα της παραλλαγής Omicron του κορωνοϊού στη μεγαλύτερη χώρα της Λατινικής Αμερικής. Ο Εντουάρντο Πάες ανέρτησε στα social media ότι θα ακολουθήσει τις συστάσεις της πολιτείας του Ρίο ντε Τζανέιρο ώστε να ακυρώσει τους εορτασμούς, παρά την αντίθετη άποψη της ίδιας της πόλης. “Σεβόμαστε την επιστήμη”, έγραψε ο Πάες στο Twitter, λέγοντας ότι υπάρχουν αντικρουόμενες απόψεις μεταξύ επιστημονικών επιτροπών στην πόλη και την πολιτεία, αλλά θα προτιμούσε να επιμείνει στην πιο περιοριστική.

“Η επιτροπή της πόλης λέει ότι μπορεί να προχωρήσει και η πολιτεία λέει όχι. Άρα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Ας ακυρώσουμε τον επίσημο εορτασμό της Πρωτοχρονιάς στο Ρίο”, ανέφερε το tweet. Η ακύρωση του τεράστιου πάρτι, που προσελκύει εκατομμύρια κατοίκους και τουρίστες στην παγκοσμίου φήμης παραλία Κοπακαμπάνα για να παρακολουθήσουν τα πυροτεχνήματα, δεν αποτελεί έκπληξη. “Είμαι πολύ λυπημένος ως δήμαρχος και προσωπικά. Ο εορτασμός της Πρωτοχρονιάς στο Ρίο είναι ένα από τα πιο απίστευτα και ασύγκριτα πάρτι στον κόσμο”, είπε ο Πάες σε συνέντευξη Τύπου. Στη Βραζιλία, η πανδημία έχει στοιχίσει περισσότερες από 615.000 ζωές, το δεύτερο υψηλότερο σύνολο στον κόσμο μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ο Πάες είπε ότι δεν θα επιβληθούν πρόσθετοι περιορισμοί, τονίζοντας ότι οι εμβολιασμένοι τουρίστες είναι ευπρόσδεκτοι στο Ρίο ντε Τζανέιρο καθώς η πόλη έχει καταγράψει πτώση θανάτων και κρουσμάτων και υψηλό επίπεδο εμβολιασμού. Η ακύρωση υποστηρίχθηκε από ειδικούς στον τομέα της υγείας, μέσω tweet του κυβερνήτη του Ρίο ντε Τζανέιρο, Κλαούντιο Κάστρο, μετά την ανακοίνωση του Πάες που άφησε περιθώρια για πιθανή ανατροπή. Ο Κάστρο είπε ότι ο Πάες και αυτός συμφώνησαν να πραγματοποιήσουν συνάντηση την επόμενη εβδομάδα με τις κρατικές και δημοτικές υγειονομικές αρχές “για να λάβουν μια τελική απόφαση” για το θέμα.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here