ΣΥΡΙΖΑ: Οι περιοδείες ως «απάντηση» στις δημοσκοπήσεις – Στην Ήπειρο ο Αλέξης Τσίπρας


Με σκοπό να αναθερμάνει τη σχέση του με τους ψηφοφόρους του κόμματος του και τις τοπικές κοινωνίες, συνεχίζει τις περιοδείες του ανά την Ελλάδα, ο Αλέξης Τσίπρας.

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αναζητά με αυτό τον τρόπο την αδιαμεσολάβητη επαφή με τους πολίτες, ως αντίβαρο στις δημοσκοπήσεις, τις οποίες η Κουμουνδούρου αμφισβητεί πλέον ανοιχτά.

Ακόμα μία περιφέρεια, την Ήπειρο αυτή τη φορά, επισκέπτεται μέσα σε λίγες εβδομάδες ο Αλέξης Τσίπρας, στο πλαίσιο των περιοδειών που πραγματοποιεί ανά την Ελλάδα, με αφορμή το Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ. Σήμερα, κατά την πρώτη ημέρα της επίσκεψης του στα Ιωάννινα, θα έχει την ευκαιρία να συναντηθεί με εκπροσώπους της εστίασης, αλλά και με αγρότες, δηλαδή δύο κοινωνικές ομάδες που πλήττονται από τη διπλή κρίση, του κορονοϊού και της ακρίβειας.

Ο αρχηγός του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης επιχειρεί να έχει απευθείας επαφές με τους πολίτες, έτσι ώστε να γνωρίζει από πρώτο χέρι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, αλλά και για να τους μεταφέρει τις λύσεις που ο ΣΥΡΙΖΑ προτείνει.

Παράλληλα, με το Συνέδριο να βρίσκεται προ των πυλών και τον προσυνεδριακό διάλογο να έχει ξεκινήσει ζωηρά, ο Αλέξης Τσίπρας επενδύει στην εξωστρέφεια, έτσι ώστε η κορυφαία αυτή κομματική διαδικασία να μην περιοριστεί στα στενά κομματικά όρια, αλλά να απασχολήσει όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες μπορεί.

Προφανώς και για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει θέσει σε πλήρη λειτουργεία τον κομματικό μηχανισμό, κάτι που αποτελεί τον δεύτερο μεγάλο στόχο αυτών των περιοδειών. Δεν είναι, άλλωστε, κρυφό πως αυτές οι περιοδείες έχουν και ένα ελαφρύ προεκλογικό «άρωμα», αφού στο κόμμα στη Κουμουνδούρου δεν αποκλείουν τη πιθανότητα ενός εκλογικού αιφνιδιασμού από τη πλευρά της κυβέρνησης, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2022.

Απάντηση στις δημοσκοπήσεις

Οι σχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ με τις εταιρίες δημοσκοπήσεων, δεν βρίσκονται στα καλύτερα τους. Εδώ και αρκετό καιρό, ειδικά μετά την «φονική» επέλαση του δεύτερου και του τρίτου κύματος της πανδημία και τις καταστροφικές πυρκαγιές του καλοκαιριού, έθεταν ανοιχτά το ερώτημα πως γίνεται σε όλους τους ποιοτικούς δείκτες η κυβέρνηση να υποχωρεί διαρκώς, ενώ στη πρόθεση ψήφου η Νέα Δημοκρατία να μην έχει υποστεί καμία απώλεια.

Το εύλογο αυτό ερώτημα δεν απαντήθηκε ποτέ. Αντίθετα, όπως σημειώνουν συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα, μετά από κάθε δύσκολη συγκυρία που περνούσε η χώρα και η κυβέρνηση βρίσκονταν εκτεθειμένη, έκανε την εμφάνιση της κάποια δημοσκόπηση που έδειχνε πόσο κραταιά είναι και πως ο Κυριάκος Μητσοτάκης αποτελεί τον απόλυτο κυρίαρχο του πολιτικού σκηνικού.

Με απλά λόγια, πιστεύουν ακράδαντα ότι το κλίμα που μεταφέρουν οι εταιρίες δημοσκοπήσεων στις πολιτικές έρευνες που εμφανίζουν, είναι εντελώς αντίθετο με εκείνο που εισπράττουν οι ίδιοι στις συναντήσεις και στις περιοδείες που πραγματοποιούν. Εκεί που διαπιστώνουν ότι η υπομονή των πολιτών απέναντι στη κυβέρνηση, έχει εξαντληθεί.

Παράλληλα, έχει εξαντληθεί και η δική τους υπομονή με τις εταιρίες δημοσκοπήσεων. Ειδικά μετά το αποτέλεσμα του πρώτου γύρου των εκλογών στο ΚΙΝΑΛ, όπου απέτυχαν παταγωδώς όχι απλά να πλησιάσουν το αποτέλεσμα, αλλά ούτε καν το δίδυμο του δεύτερου γύρου.

Αυτό που αναζητούν, είναι το πως θα διαχειριστούν αυτή την «καραμπινάτη» αποτυχία των δημοσκόπων, καθώς εντός του κόμματος υπάρχουν δύο τάσεις. Η πρώτη, που εκφράζεται από το λεγόμενο «προεδρικό» μπλοκ, που ζητούν ανοιχτό «πόλεμο» μαζί τους και από την άλλη η λεγομένη εσωκομματική «αντιπολίτευση», που υποστηρίζουν ότι υπάρχει πραγματικό πρόβλημα στη προσέγγιση των πολιτών από το κόμμα τους.

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ