Φέτος η αγάπη και η φροντίδα φτάνουν στα παιδιά με το chatbot του Χαμόγελου Του Παιδιού στο Viber

Οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για εξαφανίσεις και να υποστηρίζουν στο Χαμόγελο Του Παιδιού απ’ ευθείας μέσω Viber. Μέσα από το chatbot θα μπορούν επίσης να καταγγέλλουν περιστατικά κακής μεταχείρισης και να ζητούν βοήθεια.

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής και νούμερο ένα πλατφόρμα στην Ελλάδα για εύκολη και ασφαλή επικοινωνία, συνεργάζεται με το Χαμόγελο Του Παιδιού και τον Enneas και παρουσιάζουν ένα καινοτόμο chatbot που έχει σκοπό να βοηθήσει τους χρήστες που βρίσκονται σε ανάγκη.

Χάρη στην ενσωμάτωση ειδοποιήσεων για εξαφανίσεις, η ΜΚΟ μοιράζεται πληροφορίες για εξαφανισμένα πρόσωπα σε συγκεκριμένες περιοχές, ώστε να διευκολύνει τον κόσμο να τους εντοπίσει. Μέσα από το chatbot οι χρήστες μπορούν επίσης να καταγγέλλουν περιστατικά κακής μεταχείρισης και να ζητούν βοήθεια.

Χάρη στο chatbot του Χαμόγελου Του Παιδιού, ο κόσμος θα μπορεί να μάθει τα πάντα για το κοινωνικό έργο της ΜΚΟ και να δείχνει την υποστήριξή του με πολλούς διαφορετικούς τρόπους (δωρεά αγαθών, οικονομική υποστήριξη, εθελοντισμός κλπ). Όλα τα βήματα που βρίσκονται στη διάθεση των χρηστών μέσα στο chatbot έρχονται σε μια εύκολη ροή που θα είναι οικεία στους χρήστες του Viber οι οποίοι το έχουν επιλέξει για την καθημερινή τους επικοινωνία και κατανάλωση περιεχομένου. Και, βεβαίως, θωρακίζονται από την ασφάλεια για την οποία είναι διάσημο το Viber, διασφαλίζοντας το ιδιωτικό απόρρητο της κάθε επικοινωνίας και ότι οι όποιες οικονομικές συναλλαγές θα είναι 100% ασφαλείς.

Το chatbot για το Χαμόγελο Του Παιδιού είναι το πρώτο από μια σειρά chatbots στο Viber που δημιουργεί ο Enneas. Η εταιρεία προσφέρει λύσεις ψηφιακής μεταμόρφωσης σε εταιρείες και θεσμούς που έχουν συνειδητοποιήσει τα οφέλη του να επικοινωνούν με το κοινό τους στην πλατφόρμα που αυτό περνά το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας του. Το συγκεκριμένο chatbot κάνει χρήση όλων των δυνατοτήτων της πλατφόρμας chatbots του Enneas, που επιτρέπει τη διάδραση με τους χρήστες με ένα φιλικό τρόπο. Ο Enneas είναι μια δημοφιλής επιλογή για εταιρείες που χρειάζονται chatbots, έχοντας ήδη δημιουργήσει πολλές λύσεις για πάνω από 1 εκατομμύριο χρήστες και η στρατηγική επιλογή συνεργασίας με το Χαμόγελο σηματοδοτεί τη δραστηριοποίησή του πλέον και στο περιβάλλον του Viber.

Την ίδια στιγμή, η Rakuten Viber, μέσω της συνεργασίας της με το Χαμόγελο Του Παιδιού και τον Enneas επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να επεκτείνει την πλατφόρμα της ώστε να φιλοξενήσει ποικιλία λύσεων για να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στο κοινό της και να βελτιώσει την εμπειρία του μέσα στην εφαρμογή. Μια σειρά από chatbots έχουν λανσαριστεί πρόσφατα στην Ελλάδα, με πολλά περισσότερα να έρχονται τους επόμενους μήνες, που θα δίνουν λύσεις σε ζητήματα της καθημερινότητας όπως η πληρωμή λογαριασμών, η εύρεση θέσης πάρκινγκ ή η έγκυρη ενημέρωση σχετικά με διάφορα θέματα, όπως ο καιρός κλπ.

Η δημιουργία του chatbot είναι μια πρωτοβουλία pro bono από τη Rakuten Viber για το Χαμόγελο Του Παιδιού. Η εφαρμογή επίσης προσθέτει και μια σειρά από χριστουγεννιάτικες κάρτες που έχουν ζωγραφίσει τα παιδιά από το Χαμόγελο για να κάνει αυτά τα Χριστούγεννα ακόμη πιο ζεστά. Μπορείτε να ακολουθήσετε το chatbot εδώ.


Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here