Γονιμότητα θεραπεία: Πώς μπορείτε να βοηθήσετε τον σύντροφό σας κατά τη θεραπεία γονιμότητας;

Η συναρπαστική στιγμή που αποφασίζεις να κάνεις οικογένεια μπορεί για κάποιους μετατραπεί σε απογοήτευση και ανησυχία εάν η εγκυμοσύνη δεν επιτευχθεί αμέσως. Μερικά ζευγάρια θα αποφασίσουν τελικά να δοκιμάσουν θεραπείες γονιμότητας, οι οποίες μπορούν να ανοίξουν έναν εντελώς νέο κόσμο άγχους. Αν θέλετε να υποστηρίξετε την σύντροφό σας μέσα από αυτή τη δύσκολη διαδικασία, υπάρχουν πολλά που μπορείτε να κάνετε.

Ποια είναι λοιπόν τα συνήθη αιτία άγχους κατά την διάρκεια των θεραπειών; 

 Οι θεραπείες γονιμότητας είναι χρονοβόρες και συχνά άβολες ή επεμβατικές.

  • Η θεραπεία μπορεί να είναι ακριβή.
  • Η θεραπεία μπορεί να περιλαμβάνει ορμόνες, φάρμακα ή/και συχνά ραντεβού που ανατρέπουν τη ρουτίνα σας.
  • Η υπογονιμότητα δημιουργεί συχνά την αίσθηση ενός συναισθηματικού πάνω κάτω, καθώς υπάρχει ένας συνεχής κύκλος ελπίδας και απογοήτευσης. 

Εάν αντιμετωπίζετε την υπογονιμότητα, μπορεί να μην έχετε εξωτερική υποστήριξη καθώς είναι κάτι που οι περισσότεροι κρατούν κρυφό. Όλο αυτό το άγχος όμως μπορεί να έχει σοβαρό αντίκτυπο στις σχέσεις σας, ειδικά με τον σύντροφό σας.  Μικρά προβλήματα που παλαιότερα ήταν εύκολο να αγνοηθούν ή να διαχειριστούν μπορεί να μεγεθυνθούν. Πώς μπορείτε λοιπόν να κάνετε τη διαφορά;

Συμβουλές για την περίοδο της θεραπείας γονιμότητας

  •  Μειώστε τις καθημερινές της δουλειές: Το άγχος που προκαλούν οι καθημερινές δουλειές μπορεί να φαίνεται ασήμαντο, αλλά δεν είναι. Ζητήστε βοήθεια για τη φροντίδα των παιδιών (αν έχετε ήδη παιδιά) ή για τη φροντίδα του σπιτιού.  Εξετάστε το ενδεχόμενο να σας φέρνουν ο, τι χρειάζεστε στο σπίτι και γενικώς βρείτε και εξασφαλίστε οτιδήποτε κάνει τη ζωή σας λίγο πιο εύκολη. Μπορείτε να δείτε το κόστος ως επένδυση στη διαδικασία θεραπείας.
  • Βασιστείτε σε στενούς φίλους: Πρέπει να εμπιστεύεστε και να υποστηρίζετε ο ένας τον άλλον, αλλά χρειάζεστε και εξωτερική υποστήριξη. Καλό είναι κάθε σύντροφος να εμπιστεύεται ένα ή δύο άτομα εκτός της σχέσης. Αυτό βοηθά στην ανακούφιση της πίεσης και για τους δύο συντρόφους.
  • Θέστε υγιή όρια με αυτούς που είναι επεμβατικοί: Αποφασίστε ως ζευγάρι πόσες πληροφορίες θα μοιραστείτε και με ποιον.  Μην αισθάνεστε πίεση να αποκαλύψετε προσωπικές λεπτομέρειες αν δεν το θέλετε — ακόμα και σε μέλη της οικογένειας.
  • Μην αποφεύγετε ζευγάρια με παιδιά: Η αποφυγή αυξάνει τη συναισθηματική δυσφορία μακροπρόθεσμα καθώς η απομόνωση θα μειώσει τελικά την ανθεκτικότητά σας.
  • Συνεργαστείτε για τους στόχους της θεραπείας: Επικοινωνήστε με τον σύντροφό σας τακτικά για να βεβαιωθείτε ότι είστε στο ίδιο μήκος κύματος σχετικά με το πόσες προσπάθειες θέλετε να κάνετε και πόσα χρήματα μπορείτε να ξοδέψετε. Η ευελιξία ως προς τους στόχους σας, θα σας βοηθήσει μακροπρόθεσμα.
  • Βρείτε χρόνο για διαλείμματα: Κάντε διαλείμματα, τόσο μόνοι σας, όσο και σαν ζευγάρι. Το να είσαι υποστηρικτικός δεν σημαίνει να είσαι διαθέσιμος 24/7. Άλλωστε τα διαλείμματα αποκατάστασης αυξάνουν την αντοχή.

 

Η θεραπεία της υπογονιμότητας δεν είναι εύκολος δρόμος, αλλά λαμβάνοντας μέτρα για να διατηρήσετε τη σχέση σας ισχυρή και υγιή, μπορείτε να κάνετε τις προκλήσεις ευκολότερες.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here