Οι συνήθειες των Ελλήνων στο Internet

Συνδεδεμένοι είναι οι 9 στους 10 Έλληνες περνώντας περίπου 3,5 ώρες την ημέρα μπροστά στην οθόνη ενός smartphone, tablet ή laptop σύμφωνα με την νέα έρευνα «Focus on Tech Life» της Focus Bari.

Συνδεδεμένοι είναι οι 9 στους 10 Έλληνες περνώντας περίπου 3,5 ώρες την ημέρα μπροστά στην οθόνη ενός smartphone, tablet ή laptop σύμφωνα με την νέα έρευνα «Focus on Tech Life» της Focus Bari, για τα τεχνολογικά tip των Ελλήνων το 2018. Την ίδια στιγμή τα social media αποτελούν καθημερινή συνήθεια για πάνω από το μισό του πληθυσμού ενώ όλο και περισσότεροι Έλληνες επιλέγουν την συνδρομητική τηλεόραση για την διασκέδασή τους και τα apps για να επικοινωνήσουν και να μετακινηθούν.

Τα social media καθημερινή συνήθεια για το 56% του πληθυσμού

Συγκεκριμένα το 87% του ελληνικού πληθυσμού επισκέπτεται το διαδίκτυο 3,5 ώρες την ημέρα. Τα social media μάλιστα αποτελούν αναπόσταστο κομμάτι της δραστηριότητάς του στο Internet αφού αποτελούν καθημερινή συνήθεια για το 56% του ελληνικού κοινού, ποσοστό αυξημένο κατά 17% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Στο παραπάνω συμβάλλει και η μεγάλη διείσδυση της σύνδεσης στο διαδίκτυο μέσω smartphones. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσω κινητού τηλεφώνου συνδέεται στο Ιnternet το 75% ενώ ένας στους τρεις χρήστες σερφάρει στο διαδίκτυο από το κινητό για πάνω από μια ώρα την ημέρα. Επιπλέον, τέσσερις στους πέντε έλληνες είναι κάτοχοι smartphones, σχεδόν δηλαδή το 80% του πληθυσμού.

Συγκεκριμένα το 99% των ατόμων ηλικίας από 13 έως 17 ετών έχει smartphone ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στα άτομα από 18 έως 24 ετών φτάνει το 98%. Αρκετά υψηλό παραμένει η διείσδυση των smartphones και στα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών όπου έχει smartphone τo 96%, ενώ το 92% φτάνει το ποσοστό όσων έχουν smartphone και είναι μεταξύ 35 και 44.

Ωστόσο τα ποσοστά βέβαια κινούνται αντιστρόφως ανάλογα με την ηλικία, όσο οι ηλικίες ανεβαίνουν τόσο η διείσδυση μειώνεται. Συγκεκριμένα στους Έλληνες μεταξύ 45 και 54 ετών το ποσοστό όσων έχουν smartphone πέφτει στο 77% ενώ από 55 έως 64 ετών φτάνει το 63%. Όπως ήταν αναμενόμενο σε ακόμα μεγαλύτερες ηλικίες από 65 έως 74 ετών το ποσοστό πέφτει κάτω από το 50% και φτάνει μόνο το 39%.

Αρκετά δημοφιλείς αποδεικνύονται και οι εφαρμογές για τους Έλληνες, με το 72% να χρησιμοποιούν apps διαφόρων ειδών από το κινητό τους.
Στην κορυφή των προτιμήσεών τους βρίσκονται οι εφαρμογές επικοινωνίας όπως viber, messenger, skype κλπ με ποσοστό 54%, ενώ με μικρή διαφορά στην δεύτερη θέση των αγαπημένων app των ελλήνων – ποσοστό 53% – έρχονται τα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter, instagram).
Ακολουθούν οι εφαρμογές μουσικής και βίντεο όπως Youtube και Spotify με το ποσοστό της προτίμησης διείσδυσης και προτίμησης να φτάνει το 39% και έπονται οι εφαρμογές χαρτών και μετακίνησης με ποσοστό 36%.

Μεγάλη είναι και η διείσδυση του Internet στα ελληνικά νοικοκυριά. Συγκεκριμένα 2.963.000 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο Internet με το ποσοστό να αυξάνει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη το ποσοστό των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο Internet φτάνει το 87% και το 84% αντίστοιχα.

Κερδιζουν έδαφος Netflix και συνδρομητική τηλεόραση

Ανοδικά κινούνται και οι συνδρομητές της συνδρομητικής τηλεόρασης, οι οποίοι φτάνουν πλέον το 32%. Όπως ήταν αναμενόμενο το ποσοστό των νοικοκυρών που έχουν συνδρομητική τηλεόραση αυξάνει όσο αυξάνουν και τα μέλη της οικογένειας. Κάπως έτσι από το 20% οπυ είναι για τα νοικοκυριά του ενός ατόμου, φτάνει το 40% για τα νοικοκυριά με 4 μέλη.

Μεγάλη επιτυχία επί ελληνικού εδάφους φαίνεται να καταγράφει και το Netflix, όπου έχει καταφέρει να τριπλασιάσει τους συνδρομητές του μέσα στον τελευταίο χρόνο, μετά και την συνεργασία με την Wind Vision. Σύμφωνα με εκτιμήσεις οι συνδρομητές του φτάνουν σήμερα τις 200.000, αν και το ποσοστό είναι μεταβλητό αφού οι συνδρομές μπορούν να αλλάζουν από μήνα σε μήνα.

Συνδεδεμένη η νέα γενιά

Από μικρή στα διαδικτυακά βάσανα μπαίνει και η νέα γενιά. Συγκεκριμένα 3 στα 4 παιδιά 5 έως 12 ετών σερφάρουν στο διαδίκτυο μέσω smartphone ή tablet που υπάρχει στο σπίτι. Αυτές οι δύο άλλωστε, είναι οι πιο διαδεδομένες συσκευές συνδεσιμότητας στο διαδίκτυο της νέας γενιάς.

Τα παιδιά φαίνεται πως αποκτούν κι αρκετά νωρίς το δικό τους smartphone – αφού σύμφωνα με την έρευνα 1στα 6 παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών έχει δικό του κινητό. Το ποσοστό στα παιδιά έως 9 ετών περιορίζεται στο 3% ενώ στις ηλικίες άνω των 10 ετών έχει κινητό 1 στα 3 παιδιά.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here