Δυσκαμψία πόνος: Πώς να αντιμετωπίσετε τη δυσκαμψία και τον πόνο του χειμώνα;

Πολλοί από εσάς μπορεί να αγαπάτε τον κρύο καιρό και τις απολαύσεις του. Όμως, για αρκετούς ανθρώπους, οι χειμώνες φέρνουν πολύ πόνο και δυσκαμψία. Οι χειμώνες επίσης σας κάνουν να νιώθετε δύσκαμπτοι σε όλες τις αρθρώσεις σας γενικά. Ο κρύος καιρός προκαλεί αλλαγές στο σώμα. Το νευρικό σύστημα στέλνει σήματα στους μύες για να συστέλλουν τα αιμοφόρα αγγεία στα χέρια, το λαιμό και τους ώμους. Αυτό γίνεται για να μειώσει την απώλεια θερμότητας από τα άκρα και να διατηρήσει τη θερμοκρασία του πυρήνα του σώματος. Έτσι οι μύες παραμένουν σφιχτοί για μεγάλο χρονικό διάστημα για να αποτραπεί η απώλεια θερμότητας.

Τι προκαλεί αυτή η συστολή των μυών;

Αυτή η κατάσταση αυξάνει την αντίληψη για τον πόνο. Η άλλη αιτία πόνου και δυσκαμψίας κατά τη διάρκεια του χειμώνα είναι λόγω της αλλαγής στην στάση σας. Είναι σύνηθες να κρατάτε τους ώμους σας άκαμπτους και να τους κρατάτε σφιχτά σε κρύο καιρό. Καταλήγετε να σκύβετε τη μέση σας και να σπρώχνετε το πηγούνι σας προς τα εμπρός. Αυτή η αλλαγή στάσης οδηγεί σε δυσκαμψία και πόνο στις αρθρώσεις σας. Πολλοί άνθρωποι γίνονται νωθροί κατά τους χειμώνες λόγω του κρύου καιρού. Συχνά αποφεύγετε να κάνετε μια βόλτα ή χάνετε την καθημερινή σας άσκηση για να κοιμηθείτε και να παραμείνετε ζεστοί αντί να βγαίνετε έξω στο κρύο.

Αυτό δημιουργεί μια συνολική ακαμψία της άρθρωσης μαζί με μειωμένη μυϊκή ευλυγισία. Το μυαλό σας παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη δυσκαμψία των αρθρώσεων σας. Δεδομένου ότι το σώμα σας γνωρίζει την εμπειρία της προσπάθειας άσκησης στο κρύο με αυτό το είδος ακαμψίας, το μυαλό σας αρνείται την ανάγκη να ασκηθείτε ξανά. Το μυαλό σας υπενθυμίζει στο σώμα σας τον πόνο που υποφέρατε κάθε φορά που προσπαθούσατε να περπατήσετε με την ακαμψία. Ως εκ τούτου, έχετε την τάση να αποφεύγετε εντελώς την κίνηση ή να συνεχίζετε με κακά μοτίβα κίνησης.

Ο κρύος καιρός είναι γνωστό ότι προκαλεί τη δυσκαμψία και τον πόνο στις αρθρώσεις σας. Μπορείτε να ακολουθήσετε αυτά τα απλά βήματα για να αποτρέψετε αυτόν τον πόνο και να απαλλαγείτε από την ενόχληση. Διαβάστε επίσης – 6 φυσικά βότανα και συμπληρώματα για τον πόνο στις αρθρώσεις

  • Αποφύγετε κρύα, υγρά μέρη που έχουν κρύο ρεύμα αέρα. Αποφύγετε να κάθεστε κοντά στο AC.
  • Φορέστε ζεστά ρούχα ακόμα και όταν βρίσκεστε σε εσωτερικό χώρο. Αυτό θα σας βοηθήσει να κρατήσετε τις αρθρώσεις σας ζεστές. Επενδύστε σε κασκόλ, καπέλα, θερμικά γιλέκα, γάντια, κάλτσες και μπουφάν με γιακά.
  • Χρησιμοποιήστε ζεστές επιφάνειες στους ώμους, στη μέση και στο λαιμό σας για να ανακουφίσετε τη δυσκαμψία και τον πόνο. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τις σακούλες ζεστού νερού για να καταπραΰνετε αυτούς τους τεντωμένους και δύσκαμπτους μύες.
  • Διορθώστε τη στάση σας. Καθίστε όρθια με την πλάτη σας όρθια. Αποφύγετε να κάθεστε κουλουριασμένοι ή σκυμμένοι. Αποφύγετε να κάθεστε σε ατημέλητη στάση.
  • Μάθετε να χαλαρώνετε ψυχικά και σωματικά. Αφήστε τους ώμους σας να χαλαρώσουν και να ξεκουραστούν. Αφήστε τα κάτω χωρίς να κάνετε τους ώμους και τον λαιμό σας να καμπουριάζουν.
  • Βάλτε το πηγούνι σας με τα μάτια σας να κοιτούν ευθεία. Νιώστε το λαιμό σας να μεγαλώνει και τη στάση σας να βελτιώνεται.
  • Βάλτε λίγη κίνηση στις αρθρώσεις σας. Μετακινήστε τους ώμους σας εμπρός και πίσω με μικρές κινήσεις. Κοιτάξτε στα πλάγια, πάνω και κάτω για να ανακουφίσετε την ακαμψία στο λαιμό σας.
  • Πηγαίνετε μια βόλτα καθημερινά φορώντας ζεστά ρούχα.
  • Ακούστε μουσική ή αφεθείτε στο αγαπημένο σας χόμπι για να νιώσετε χαλαροί.
  • Πηγαίνετε για μια βουτιά ή αφεθείτε σε ένα σπα ή μπάνιο με ζεστό νερό.

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here