ΟΛΜΕ: Στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα (7/1)

«Καμία από τις προτάσεις της ΟΛΜΕ δεν έγινε αποδεκτή από το Υπουργείο Παιδείας», αναφέρεται στην ανακοίνωση

Κάλεσμα στους εκπαιδευτικούς απευθύνει η ΟΛΜΕ ώστε να πάρουν μέρος «σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας τη Δευτέρα 10 Ιανουαρίου στις 13.30 μμ στο ΥΠΑΙΘ για να απαιτήσουμε τη λήψη ουσιαστικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων! Για το λόγο αυτό κηρύσσουμε 2ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12.00 – 14.00».

Η ΟΛΜΕ αναφέρεται στη συνάντησή της με την Υπουργό Παιδείας κ. Κεραμέως και όπως αναφέρει μεταξύ άλλων η Ομοσπονδία: «Καμία από τις προτάσεις της ΟΛΜΕ δεν έγινε αποδεκτή από το Υπουργείο Παιδείας όπως: η αραίωση των πολυπληθών τμημάτων, η πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας, τα δωρεάν rapid τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους με ευθύνη του ΕΟΔΥ, η προστασία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, η ιχνηλάτηση των κρουσμάτων από τον ΕΟΔΥ, η αποσυμφόρηση στα σχολικά λεωφορεία και γενικά στα ΜΜΜ, με τα οποία μετακινούνται δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες και η δωρεάν χορήγηση του απαραίτητου υγειονομικού υλικού (μάσκες υψηλής προστασίας και αντισηπτικά).

Αντίθετα, το ΥΠΑΙΘ προχώρησε σε εκατοντάδες συμπτύξεις τμημάτων που αυξάνουν τον συνωστισμό στις σχολικές αίθουσες και επιμένει να εφαρμόζει το επικίνδυνο πρωτόκολλο που προβλέπει κλείσιμο τμήματος μόνο εφόσον νοσήσει το 50%+1 των μαθητών/τριών!

Παράλληλα η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών ευπαθών ομάδων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση με την παντελή έλλειψη μέτρων για την προστασία της υγείας τους, δείχνει το ανάλγητο πρόσωπο της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αφού αντιμετωπίζονται ως αόρατοι και γι αυτό δεν έχει ληφθεί καμία μέριμνα για εκείνους. Αντίθετα αυτοί εκτελούν το δημόσιο λειτούργημά τους σε πολυπληθή και πολυάριθμα τμήματα, σε περισσότερα σχολεία προκειμένου να καλύψουν το ωράριο τους και τα κενά των σχολείων, ερχόμενοι σε επαφή έως και με 500 διαφορετικά παιδιά και 2, 3 ή και περισσοτέρους συλλόγους διδασκόντων την εβδομάδα, την ίδια στιγμή που σύμφωνα με τα λεγόμενα των ειδικών η μετάλλαξη «Όμικρον» επικρατεί κι είναι ιδιαίτερα μεταδοτική μεταξύ των παιδιών τα οποία είναι ανεμβολίαστα σε πολύ μεγάλο βαθμό!

Η ΟΛΜΕ είχε εγκαίρως προειδοποιήσει για τις μαθησιακές, παιδαγωγικές και ψυχοκοινωνικές συνέπειες της πανδημίας. Οφείλουμε κατηγορηματικά να δηλώσουμε για μία ακόμη φορά ότι είμαστε οι τελευταίοι που επιθυμούμε να έχουμε ξανά κλειστά σχολεία! Οφείλουμε όμως να εξασφαλίσουμε και την ασφαλή επαναλειτουργία τους με την λήψη όλων εκείνων των αναγκαίων μέτρων που θα εγγυούνται την προστασία της υγείας για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα!

Για μας κανείς και καμία εργαζόμενος/η, μαθητής/τρια, εκπαιδευτικός δεν είναι αναλώσιμος/η! Το θεμελιώδες και Συνταγματικό ανθρώπινο δικαίωμα για την προστασία της υγείας, είναι αδιαπραγμάτευτο! Το Υπουργείο Παιδείας και η εμμονή της κ. Κεραμέως για το άνοιγμα των σχολείων με τον τρόπο που έκλεισαν πριν τις διακοπές, τους καθιστά αποκλειστικά υπεύθυνους για ότι συμβεί από την ερχόμενη Δευτέρα!

Απαιτούμε για μία ακόμα φορά να γίνει συνάντηση της ΟΛΜΕ με την επιτροπή των λοιμωξιολόγων και να μας δοθούν τα πρακτικά της συνεδρίασής τους.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ θα προχωρήσει σε διερεύνηση θεσμικών και νομικών ενεργειών για τη διασφάλιση της προστασίας εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών».

Τι προτείνει η ΟΛΜΕ

Η ΟΛΜΕ προτείνει τα ακόλουθα:

  • Αραίωση των πολυπληθών τμημάτων
  • Πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικού προσωπικού και προσωπικού καθαριότητας
  • Δωρεάν rapid τεστ σε όλους τους εκπαιδευτικούς, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους με ευθύνη του ΕΟΔΥ
  • Προστασία των εκπαιδευτικών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, ιχνηλάτηση των κρουσμάτων από τον ΕΟΔΥ
  • Αποσυμφόρηση στα σχολικά λεωφορεία και γενικά στα ΜΜΜ, με τα οποία μετακινούνται δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες και δωρεάν χορήγηση του απαραίτητου υγειονομικού υλικού (μάσκες υψηλής προστασίας και αντισηπτικά).

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here