Πέφτει και αυτό το κάστρο: Ferrari Testa Rossa J με ηλεκτρικό κινητήρα


Η Ferrari Testa Rossa J είναι μια πιστή αναπαραγωγή της 250 Testa Rossa του 1957, ενός από τα πιο εμβληματικά και επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία της Ferrari και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Η Ferrari Testa Rossa J είναι ένα αυτοκίνητο ειδικών προδιαγραφών που δίνει την δυνατότητα στους λάτρεις της Ferrari όλων των ηλικιών να βιώσουν τη συγκίνηση της οδήγησης ενός θρυλικού αυτοκινήτου. Είναι μια νέα περιορισμένη έκδοση η οποία απευθύνεται κυρίως σε συλλέκτες κλασικών αυτοκινήτων.

Η Ferrari Testa Rossa J είναι μια πιστή αναπαραγωγή της 250 Testa Rossa του 1957, ενός από τα πιο εμβληματικά και επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία της Ferrari και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Θα κατασκευαστεί σε κλίμακα 75% και έχει προγραμματισθεί η παραγωγή μόλις 299 οχημάτων.

Παίρνει ενέργεια από ηλεκτρικό κινητήρα. Η Ferrari ηγήθηκε όλων των πτυχών του έργου, σε συνεργασία με την The Little Car Company, μια εταιρεία που ειδικεύεται στην παραγωγή junior αυτοκινήτων. Το Styling Center της Ferrari στο Μαρανέλο επέβλεψε τις αναλογίες και τα χρώματα, ενώ το σασί και τα άλλα εξαρτήματα δημιουργήθηκαν χρησιμοποιώντας πρωτότυπα σχέδια σχεδιασμού που κατείχε το τμήμα Classicche της Ferrari.

Ενώ η Ferrari Testa Rossa J έχει σχεδιαστεί για να οδηγείται από άτομα άνω των 14 ετών, δεν είναι εγκεκριμένη για χρήση στο δρόμο. Βασικός πρωταγωνιστής της πίστας στις δεκαετίες του 1950 και του 1960, η 250 Testa Rossa είναι μία από τις σπουδαίες Ferrari όλων των εποχών, που διακρίνεται για τη μακρά λίστα διακρίσεων και τη μακροζωία της. Το αυτοκίνητο κέρδισε περίπου 18 νίκες στην ιστορία του και τρεις τίτλους πρωταθλήματος το 1958, το 1960 και το 1961. Είναι επίσης η μόνη Ferrari που έχει κερδίσει τις 24 Ώρες του Le Mans τέσσερις φορές – το 1958, το 1960, το 1961 και το 1962 (λαμβάνοντας υπόψη 330 TR – η τελευταία εξέλιξη).

Για να αναδημιουργηθεί με ακρίβεια το περίπλοκο σασί της 250 Testa Rossa, τα πρωτότυπα χάρτινα σχέδια από το Τμήμα Ferrari Classiche σαρώθηκαν και αναδημιουργήθηκαν ψηφιακά. Το junior αυτοκίνητο διατηρεί την ίδια γεωμετρία διεύθυνσης και ανάρτησης, με το αρχικό μοντέλο.

Το Styling Center της Ferrari έχει σχεδιάσει ένα κάθισμα που φιλοξενεί έναν ενήλικα και έναν έφηβο, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας δερμάτινη ταπετσαρία. Το τιμόνι κατασκευάζεται από τη Nardi, την ίδια εξειδικευμένη εταιρεία που προμήθευσε το μοντέλο του 1957. Τα κλασικά καντράν έχουν ανακατασκευαστεί και επανασχεδιαστεί για τον νέο τους ρόλο σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά διατηρούν τον αρχικό σχεδιασμό και τις γραμματοσειρές. Οι μετρητές λαδιού και νερού παρακολουθούν τώρα τη θερμοκρασία της μπαταρίας και του κινητήρα, ενώ ο μετρητής καυσίμου είναι πλέον ο μετρητής μπαταρίας και το ταχύμετρο έχει γίνει ταχύμετρο.

Οι τρεις μπαταρίες που τροφοδοτούν τον ηλεκτροκινητήρα είναι τοποθετημένες στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και παρέχουν αυτονομία περίπου 90 χλμ., ανάλογα με το στυλ οδήγησης.

ΑΠΕ

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Newsbomb.gr.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ