Τέταρτη δόση: Για ποιους και πότε θα γίνει

Τι δήλωσαν Θεοδωρίδου-Θεμιστοκλέους

H πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμών Μαρία Θεοδωρίδου στις δηλώσεις της αναφέρθηκε στους εμβολιασμούς παιδιών και εφήβων 12 -17 με ανοσοκαταστολή για τα οποία εγκρίθηκε η χορήγηση 4ης δόσης τρεις μήνες μετά την γ’ δόση.

Για παιδιά 12 – 17 ετών με αυξημένους κινδύνους χορηγείται τρίτη δόση μετά από εξι μήνες από την β’ δόση. Eξακολουθεί να συστήνεται τρεις μήνες μετά τον βασικό εμβολιασμό.

Σχετικά με την 4η δόση ανέφερε πως τρίτη δόση αποδείχθηκε ασφαλής και αποτελεσματική ακόμα και για τις παραλλαγές. Λόγω της αυξημένης μεταδοτικότητας και της χαλάρωσης των μέτρων εξακολουθούμε να παρατηρούμε μεγάλο αριθμό μολύνσεων .


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ