Δεν έχει προηγούμενο παραγγελία καφέ στην Κρήτη: Οι απαιτήσεις του πελάτη, τα παράπονα και η γκρίνια


Το σχόλιο για την παραγγελία για τους καφέδες είχε μέσα τα πάντα, από παράπονα, μέχρι ευγένεια και αποθέωση για το προσωπικό

Από τις πλέον απίστευτες είναι η παραγγελία καφέ που δέχτηκε κατάστημα στην Κρήτη, με τον πελάτη να ζητάει μεταξύ άλλων να του χτυπήσουν τη ζάχαρη 100 φορές ενώ τονίζει πως παρά το γεγονός ότι είναι ένας υπάλληλος των 500 ευρώ, προτιμάει τη συγκεκριμένη αλυσίδα επειδή του αρέσει ο καφές και τα προϊόντα.

Όπως φαίνεται και από την σχετική φωτογραφία, που δημοσιεύει το zarpanews.gr, ο ιδιόρρυθμος πελάτης ξεκινάει με παράπονο για τον καφέ της προηγούμενης παραγγελίας, στη συνέχεια αποθεώνει το προσωπικό, ενώ ζητάει και συγγνώμη για την… γκρίνια του.

Αναλυτικά το σχόλιο που έγραψε στην παραγγελία ήταν το εξής: «Θέλω κανέλα και χτυπήστε καλά την ζάχαρη. Πάνω από 100 φορές μου φέρατε και ήταν τέλειο, ενώ χθες όλη η ζάχαρη κάτω ήταν. Καθόλου δεν χτυπήθηκε, πολύ ελαφρύ, δεν ξέρω πολύ χάλια, πίκρα σαν όπως μένει καφές ώρες και απορίας γιατί; Δεκάδες τέλεια καφέ κάνατε και μου φέρατε, χθες γιατί; Και αργήσατε και πάρα πολύ. Για την πρώτη παραγγελία αναφέρομαι που έγινε το πρωί, το μεσημέρι όλα τέλεια.

Συγγνώμη κιόλας, αλλά στις κριτικές λέω τα καλύτερα γιατί είμαι ικανοποιημένος από όλα και φυσικά για το ευγενικό εξυπηρετικό προσωπικό που είναι πρότυπο, αλλά πριβέ σε εσάς θα λέω ότι με ενοχλεί. Και με ενόχλησε χθες με το φρέντο εσπρέσο για αυτό μετά παρήγγειλα φραπέ, απλά δεν σας το είπε ικανοποιημένος από όλο το προσωπικό όπως μιλά και εξυπηρετεί. Και πάλι συγγνώμη για την γκρίνια, αλλά χθες και σήμερα ανοιχτό το βενζινάδικο και έχει καφέ δωρεάν για μένα και επειδή δεν είναι ο καλός ο καφές του, παραγγέλνω από εσάς παρόλο που δουλεύω για 500 ευρώ».


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ