Mαθητές Βιρτζίνια: Τα χαμηλότερα πρότυπα δημιουργούν “ανησυχητικές τάσεις” μετά το κλείσιμο της COVID


Mαθητές Βιρτζίνια: Τα στατιστικά στοιχεία της έκθεσης έδειξαν ότι μόνο το 33 τοις εκατό των μαθητών της όγδοης δημοτικού και το 38 τοις εκατό των μαθητών της τέταρτης δημοτικού είναι ικανό στην ανάγνωση Mητέρα της Βιρτζίνια μήνυσε το σχολείο του γιου της για το πρόγραμμα σπουδών της Κριτικής Φυλετικής Θεωρίας CRT «Του έχουν αλλάξει εντελώς την οπτική γωνία, τον έχουν βάλει σε ένα κουτί», λέει η Melissa Riley στο «Jesse Watters Primetime».

Οι εκπαιδευτικοί υπάλληλοι της Βιρτζίνια μείωσαν τις προσδοκίες για τα επιτεύγματα των μαθητών κατά τη διάρκεια της θητείας του πρώην Δημοκρατικού Κυβερνήτη Ralph Northam και οι συνέπειες της κίνησης συνδυάστηκαν με εκείνες της πανδημίας COVID-19 για να διαμορφώσουν την τέλεια καταστροφή, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.

Μια πρόσφατη αξιολόγηση από την επόπτη δημόσιας εκπαίδευσης της Βιρτζίνια, Τζίλιαν Μπάλοου, διαπίστωσε ότι το αμφιλεγόμενο κλείσιμο σχολείων για την COVID-19 ενίσχυσε μόνο τα ήδη υπάρχοντα προβλήματα με την υποχώρηση των επιδόσεων των μαθητών που προήλθαν από τις τυπικές αλλαγές της εποχής του Νορθάμ.

Ο πρόλογος του Balow συνεπαγόταν ότι οι Μαύροι και Καφέ φοιτητές καθώς και οι φοιτητές που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας επηρεάζονται περισσότερο από την ανατροπή στις εκπαιδευτικές πολιτικές του κράτους, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που προκλήθηκαν από την πανδημία.

Ο Balow συζήτησε την απώλεια μάθησης της πολιτείας εξετάζοντας τους υπαίτιους πίσω από την ανησυχητική ύφεση των εκπαιδευτικών επιδόσεων προτού υποσχεθεί μια νέα πορεία με μεγαλύτερες ευκαιρίες.

«Είναι σημαντικό να επισημανθεί ότι οι ήδη υπάρχουσες μειώσεις στις επιδόσεις των μαθητών επιδεινώθηκαν από το κλείσιμο των σχολείων της πανδημίας COVID-19 στη Βιρτζίνια», έγραψε. “Προκύπτουν έρευνες σχετικά με τις μαθησιακές απώλειες που σημειώθηκαν σε εθνικό επίπεδο. Υπάρχει συναίνεση ότι το κλείσιμο σχολείων διεύρυνε τα κενά επιδόσεων, περισσότερο για τους μαύρους και καστανούς μαθητές και για εκείνους σε σχολεία υψηλής φτώχειας.”

Ο Balow στράφηκε σε μια πρόσφατη μελέτη που αποκάλυψε ότι, από μια αξιολόγηση σε έντεκα πολιτείες, η Βιρτζίνια πρόσφερε το χαμηλότερο ποσοστό προσωπικής διδασκαλίας για το σχολικό έτος 2020-2021 και ταυτόχρονα είχε την πιο σημαντική μείωση στα ποσοστά επιτυχίας της κρατικής αξιολόγησης.

Η οπισθοδρόμηση των μαθητών ξεκίνησε το 2017, όταν οι ηγέτες της κρατικής εκπαίδευσης «άλλαξαν τις απαιτήσεις διαπίστευσης» για να «αποτονίσουν την επάρκεια σε επίπεδο βαθμού στην ανάγνωση και στα μαθηματικά», σύμφωνα με την αξιολόγηση.

Οι στατιστικές που παρέχονται από τα ευρήματα αποκαλύπτουν την επείγουσα ανάγκη πίσω από την ώθηση για αλλαγή, υποδεικνύοντας ότι μόνο το 33 τοις εκατό των μαθητών της όγδοης δημοτικού από τη Βιρτζίνια και μόνο το 38 τοις εκατό των μαθητών της τέταρτης δημοτικού είναι ικανό στην ανάγνωση.

Τα στατιστικά στοιχεία της έκθεσης δείχνουν επίσης ότι το 42 τοις εκατό των μαθητών της δεύτερης τάξης της Βιρτζίνια σημείωσαν βαθμολογία κάτω από τα επίπεδα αναφοράς ανάγνωσης στο τεστ Προβολής φωνολογικής επίγνωσης γραμματισμού Phonological Awareness Literacy Screening (PALS) και η πολιτεία έπεσε από την τρίτη στην ένατη στο ποσοστό των μαθητών που κέρδισαν πίστωση κολεγίου από τις εξετάσεις AP ενώ ήταν στο γυμνάσιο. . «Αυτή η έκθεση θα πρέπει να δημιουργήσει μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης και σημασίας για όλους μας», έγραψε ο Balow.

“Οι δημόσιες αποφάσεις που ελήφθησαν σε πολιτειακό επίπεδο δημιούργησαν σύγχυση στην εκπαίδευση της Βιρτζίνια και υποβάθμισαν τις ανησυχητικές τάσεις.

Είναι αξιοσημείωτο ότι η ρητορική έμφαση στην ισότητα συνέπεσε με τα διευρυμένα κενά στις επιδόσεις των μαθητών.

Και τώρα, οι αποφάσεις σε επίπεδο πολιτείας πρέπει να διορθώσουν αυτά τα λάθη και να αντιστρέψουν αυτές οι ανησυχητικές τάσεις», πρόσθεσε.

Οι γονείς της Βιρτζίνια απογοητεύτηκαν με μια πληθώρα ζητημάτων που σχετίζονται με την εκπαίδευση, συμπεριλαμβανομένων των εντολών μάσκας, του κλεισίματος σχολείων, του ακατάλληλου περιεχομένου μαθημάτων και αμφιλεγόμενων θεμάτων όπως η ρητορική των φύλων και η κριτική θεωρία των φυλών και έφεραν την απογοήτευσή τους στις κάλπες στις εκλογές του περασμένου Νοεμβρίου.

Ο σημερινός κυβερνήτης Glenn Youngkin έτρεξε σε μια πλατφόρμα γονικής συμμετοχής και διαφάνειας στην εκπαίδευση και δεσμεύτηκε να αναλάβει το υποτιθέμενο ριζοσπαστικό περιεχόμενο που διδάσκεται στους μαθητές εκτός από το να ενημερώνει τους γονείς περισσότερο για την εκπαίδευση των παιδιών τους. «Δεσμευόμαστε να βάλουμε την εκπαίδευση της Βιρτζίνια σε μια νέα πορεία», πρόσθεσε ο Balow στην έκθεση.

“Συμπεριλαμβανομένων περισσότερων ευκαιριών για κάθε μαθητή, ακεραιότητα στην αναφορά της απόδοσης των μαθητών μας, μεγαλύτερη διαφάνεια μέσω της χρήσης δεδομένων και αυξημένη δέσμευση όλων των ενδιαφερομένων, ιδιαίτερα των γονέων.”

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ