Ψηφιακή υγεία: Πώς η ψηφιοποίηση των ιατρικών συσκευών μπορεί να ενισχύσει την παραγωγικότητα


Η παγκόσμια βιομηχανία ιατρικών συσκευών υφίσταται μια σημαντική μεταμόρφωση στα επιχειρηματικά μοντέλα, την υιοθέτηση τεχνολογίας και τις προσεγγίσεις παροχής φροντίδας. Η ψηφιοποίηση των ιατρικών συσκευών ενθαρρύνει τους παίκτες medtech να προσφέρουν αξία για τους παρόχους και τους ασθενείς με συσκευές και ψηφιακά δεδομένα. Αυτό οδηγεί στην ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, όπως παιχνίδια με πλατφόρμα και ολιστικές προσεγγίσεις παροχής φροντίδας που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη της παγκόσμιας αγοράς ιατρικών συσκευών.

Ψηφιοποίηση των ιατρικών συσκευών

Σύμφωνα με ένα φιλόδοξο σενάριο, η αγορά πιθανότατα θα φτάσει τα 464,54 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος του 2022 από 425,21 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, σύμφωνα με την πρόσφατη ανάλυση της Frost & Sullivan, Global Medical Devices Outlook. “Η άνευ προηγουμένου έλλειψη εργατικού δυναμικού λόγω της πανδημίας COVID-19 θα ωθήσει τα νοσοκομεία να αναζητήσουν και να υιοθετήσουν λύσεις λειτουργικής και κλινικής αποτελεσματικότητας”, δήλωσε ο Suchismita Das, Ανώτερος Αναλυτής Βιομηχανίας Healthcare & Life Sciences της Frost & Sullivan. “Επιπλέον, οι προσφορές “insight-as-a-service” θα προκύψουν καθώς οι πρωτοπόρες εταιρείες medtech μεταμορφώνονται σε παίκτες τεχνολογίας υγείας ενώ αναζητούν το επόμενο επίπεδο ανάπτυξης μέσω των στρατηγικών τους στην πλατφόρμα”. Ο Das πρόσθεσε ότι η είσοδος ανατρεπτικών νεοφυών επιχειρήσεων και εταιρειών καθαρής τεχνολογίας στον χώρο παροχής φροντίδας έχει εντείνει τον ανταγωνισμό. “Ως αποτέλεσμα, οι κολοσσοί της medtech διερευνούν επιλογές για τη δημιουργία περιουσιακών στοιχείων στην ψηφιακή αρένα μέσω συγχωνεύσεων και εξαγορών (M&As) για να ανταγωνιστούν καλύτερα και να διατηρήσουν την αύξηση των εσόδων”, είπε.

Τα νοσοκομεία που αυξάνουν τις επενδύσεις σε προηγμένες τεχνολογίες για τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των ασθενών και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας θα παρουσιάσουν ευκαιρίες για τους συμμετέχοντες στην αγορά ιατροτεχνολογικών προϊόντων, όπως:

  • Οι εταιρείες Medtech θα πρέπει να επανασχεδιάσουν τα χαρτοφυλάκια προϊόντων τους για να ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες των περιπατητικής χειρουργικής κέντρων (ASC) όσον αφορά τις κλινικές προδιαγραφές, τους περιορισμούς προϋπολογισμού και τις παραλλαγές σχεδιασμού των υπαρχουσών συσκευών.
  • Οι πωλητές ψηφιακών χειρουργικών αιθουσών (OR) μπορούν να συνάψουν συνεργασίες με μεγάλες εταιρείες medtech για να προωθήσουν τις λύσεις ψηφιακών OR μέσω των καναλιών αυτών των μεγάλων εταιρειών, ενώ οι εταιρείες medtech μπορούν να προσφέρουν ένα σύνολο ολιστικών λύσεων για παρόχους.

  • Οι κατασκευαστές πρωτότυπου εξοπλισμού της Medtech (OEM) μπορούν να στοχεύσουν τους παρόχους υγείας των γυναικών και να τις βοηθήσουν να προσφέρουν ολιστική, εξατομικευμένη φροντίδα για τις ανάγκες υγείας των γυναικών, χρησιμοποιώντας τις λύσεις συσκευών τους στα διάφορα στάδια της ζωής μιας γυναίκας.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ