Νησί Sanya Κίνα: Κλείνει τα εμπορικά κέντρα αφορολόγητων ειδών εν μέσω επιδημίας COVID


Νησί Sanya Κίνα: Το νησί Sanya, ένας κορυφαίος τροπικός προορισμός διακοπών στο νότιο νησί Χαϊνάν της Κίνας, άρχισε να κλείνει τα εμπορικά κέντρα αφορολόγητων ειδών την Παρασκευή ως απάντηση στην επιδείνωση της επιδημίας COVID-19. Από τότε που η Κίνα έκλεισε τα διεθνή της σύνορα στις αρχές του 2020 για να περιορίσει την εξάπλωση της COVID-19, η βιομηχανία αφορολόγητων ειδών του Χαϊνάν έχει αναπτυχθεί, καθιστώντας ένα ζωτικό κανάλι για τις παγκόσμιες μάρκες από την Gucci έως την Coach, τη La Mer έως τη L’Oreal να προσεγγίζουν τους Κινέζους αγοραστές.

Ωστόσο, η Sanya International Duty Free City στον κόλπο Haitang, που διευθύνεται από την China Duty Free Group και το μεγαλύτερο υπεράκτιο εμπορικό κέντρο του Hainan, έκλεισε για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα την Παρασκευή για να αποτρέψει την εξάπλωση της COVID-19, ανέφερε μια ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Weibo.

Αυτό το κλείσιμο έρχεται παρόλο που δεν έχουν εντοπιστεί ακόμη κρούσματα στην τρέχουσα επιδημία του Hainan στον κόλπο Haitang. Ενώ οι αριθμοί των κρουσμάτων στην Κίνα είναι μικροί σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο, το Πεκίνο ακολουθεί μια πολιτική «μηδενικής covid» που το βλέπει να θεσπίζει σκληρούς περιορισμούς για να σταματήσει οποιαδήποτε μετάδοση του ιού.

Η Κίνα θα κλείσει το αφορολόγητο εμπορικό της κέντρο για να περιορίσει την COVID κατά τη διάρκεια της τελευταίας επιδημίας.

Οι υγειονομικοί υπάλληλοι στο Χαϊνάν δήλωσαν σε συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή ότι από την 1η έως τις 5 Αυγούστου ο συνολικός αριθμός των τοπικών επιβεβαιωμένων κρουσμάτων που αναφέρθηκαν στο τρέχον ξέσπασμα ήταν 191.

Χώροι διασκέδασης, συμπεριλαμβανομένων πολλών μπαρ και κινηματογράφων και ορισμένων τουριστικών τοποθεσιών, έκλεισαν επίσης για να βοηθήσουν στην αναχαίτιση της εξάπλωσης του ιού, αν και τα ξενοδοχεία παραμένουν ανοιχτά και πολλοί με τους οποίους επικοινώνησε το Reuters είπαν ότι λειτουργούν κανονικά.

Αυτή είναι η δεύτερη φορά που τα εμπορικά κέντρα αφορολογήτων ειδών αναγκάζονται να κλείσουν στο Χαϊνάν το 2022, με το νησί να κλείνει επίσης τον Απρίλιο μετά από ένα νέο ξέσπασμα.

«Τα κρούσματα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο είχαν μεγάλο αντίκτυπο σε εμάς», είπε ένας εργαζόμενος στο catering στη Sanya International Duty Free City που ακούει στο αγγλικό όνομα Dream.

Πρόσθεσε ότι οι επιχειρήσεις είχαν επιστρέψει στο 70 με 80% των επιπέδων του περασμένου έτους πριν από το τελευταίο ξέσπασμα.

Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η πρωτεύουσα του Hainan, η Haikou, φιλοξένησε τη δεύτερη Διεθνή  Έκθεση Καταναλωτικών Προϊόντων Κίνας, όπου οι LVMH, Kering, Richemont, Tapestry και Burberry ήταν μεταξύ των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων που εκθέτουν.

Πέρυσι, ενισχυμένη από τις ανανεωμένες καταναλωτικές δαπάνες στην ηπειρωτική χώρα και τις πολιτικές κινήσεις, η αξία των υπεράκτιων πωλήσεων αφορολόγητων ειδών στο Χαϊνάν έφτασε περίπου τα 49,5 δισεκατομμύρια γιουάν, περίπου 7,3 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρέχουσες συναλλαγές, αυξημένη κατά 80% από έτος σε έτος. «Τώρα τον Αύγουστο ο ιός επέστρεψε, καθιστά πολύ δύσκολη την επιχειρηματική δραστηριότητα», είπε ο Dream στο Reuters.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ