Διαλειτουργικότητα: Πώς μπορούν να την επιτύχουν οι πρακτικές υγειονομικής περίθαλψης;


Γίνεται πολύς λόγος για την αποτελεσματικότητα στην υγειονομική περίθαλψη. Ωστόσο, το κλειδί – η διαλειτουργικότητα – συχνά αναγνωρίζεται και σπάνια εκτελείται. Η μη επίτευξη πραγματικής διαλειτουργικότητας έχει αφήσει πολλές πρακτικές με συστήματα τύπου Frankenstein που έχουν το δικό τους μυαλό. Όταν τα συστήματα λειτουργούν με διαφορετικούς κανόνες και μιλούν διαφορετικές γλώσσες, επηρεάζεται η εμπειρία κάθε μεμονωμένου ενδιαφερόμενου, συμπεριλαμβανομένων των ασθενών, των παρόχων, των συνεργατών και των δημόσιων ιδρυμάτων υγείας.

Εναλλακτικά, όταν τα συστήματα είναι σε συγχρονισμό, το προσωπικό εργάζεται πιο γρήγορα και πιο έξυπνα με λιγότερα λάθη, κάτι που συμβάλλει στην ενίσχυση του ηθικού, οι ασθενείς μπορούν να έχουν καλύτερες εμπειρίες και η ίδια η επιχείρηση θα δει καλύτερα ποσοστά διατήρησης και υπερφορτωμένη κερδοφορία. Είναι καιρός οι ιατρικές πρακτικές να βελτιώσουν την προσέγγισή τους, να συγκεντρώσουν τα ανόμοια συστήματά τους και να αγκαλιάσουν την τεχνολογία που απαιτείται για απρόσκοπτη διαλειτουργικότητα.

Πώς φτάσαμε ως εδώ

Ιστορικά, η διαλειτουργικότητα ήταν δύσκολο να επιτευχθεί γιατί, ακόμη και αν δύο συστήματα μιλούν μεταξύ τους, μόνο το ένα από αυτά μπορεί να μην μιλάει σε άλλο σύστημα. Η ενεργοποίηση της συνδεσιμότητας μεταξύ όλων των συστημάτων απαιτεί συνήθως χρόνο και πόρους και έχει υψηλό κόστος. Οι διαφορετικές τεχνικές προδιαγραφές και οι δυνατότητές τους μπορούν επίσης να δυσκολέψουν την απρόσκοπτη ανταλλαγή πληροφοριών και με τρόπο συμβατό με το HIPAA. Όλες μαζί, αυτές οι προκλήσεις προκαλούν σύγχυση και τριβή τόσο μέσα στα ίδια τα συστήματα όσο και με τους ειδικούς να προσπαθούν να δημιουργήσουν μια συνεκτική λύση που να λειτουργεί για όλους.

Είναι ενδιαφέρον ότι η πανδημία επιτάχυνε τις προσπάθειες για διαλειτουργικότητα. Έγινε επιτακτική ανάγκη για την επιβίωση των επιχειρήσεων υγειονομικής περίθαλψης, οι οποίες είχαν μεγαλύτερη ένταση και πολυπλοκότητα από ποτέ. Δεν υπήρχε πλέον περιθώριο για σφάλματα δεδομένων ή περιορισμούς που καθιστούσαν δύσκολη την ακριβή και αποτελεσματική κοινή χρήση πληροφοριών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, και πολλοί βίωσαν ορισμένες βελτιώσεις στη λειτουργικότητα του ηλεκτρονικού μητρώου υγείας (EHR). Μια έκθεση από το College of Healthcare Information Management Executives (CHIME) και την KLAS Research διαπίστωσε ότι τα δύο τρίτα των παρόχων (67%) είχαν συχνά ή σχεδόν πάντα πρόσβαση στα απαραίτητα αρχεία ασθενών το 2020, σε σύγκριση με 28% τέσσερα χρόνια πριν.

Τι ξεκλειδώνει η πραγματική διαλειτουργικότητα

Καθώς μεταβαίνουμε σε μια σύγχρονη εποχή υγειονομικής περίθαλψης, γίνεται σαφές ότι κανένα εργαλείο δεν μπορεί να είναι μια λύση που ταιριάζει σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων συστημάτων EHR. Επομένως, η τεχνολογία υποστήριξης πρέπει να εφαρμοστεί για να διασφαλιστεί ότι τα συστήματα μπορούν να συνομιλούν αποτελεσματικά μεταξύ τους για να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών και την απόδοση των πρακτικών.

Οι λύσεις σήμερα, για παράδειγμα, διαθέτουν ισχυρές δυνατότητες αυτοματισμού και API ενσωμάτωσης που μπορούν να μεταφέρουν απρόσκοπτα δεδομένα ασθενών και άλλες πληροφορίες, όπως ραντεβού ασθενών στο EHR χωρίς μη αυτόματη εισαγωγή. Η τεχνολογία μπορεί στη συνέχεια να μεταφέρει αυτόματα λεπτομέρειες προγραμματισμού ή άλλες πληροφορίες, όπως δεδομένα εγγραφής στο αρχείο ασθενούς. Είναι όλα εκεί, σε ένα μέρος, για κάθε μέλος της ομάδας φροντίδας και του διοικητικού προσωπικού.

Τι μπορεί να ξεκλειδώσει η πραγματική διαλειτουργικότητα με τη σωστή τεχνολογία;

  • Βελτιωμένο ταξίδι φροντίδας ασθενών: Τα δεδομένα ασθενών ρέουν μεταξύ του EHR και άλλων συστημάτων, ώστε οι πάροχοι να μπορούν εύκολα να μοιράζονται ακριβείς, ενημερωμένες πληροφορίες με άλλα μέλη της ομάδας φροντίδας και τους διαχειριστές. Η ανταλλαγή δεδομένων μεταξύ συστημάτων όχι μόνο δημιουργεί μια πιο απρόσκοπτη εμπειρία ασθενών, αλλά επίσης αποφεύγει την υποβάθμιση των δεδομένων του ασθενούς. Για παράδειγμα, κάθε διαφορετικός πάροχος μπορεί να κάνει στον ίδιο ασθενή τις ίδιες ερωτήσεις και κάθε φορά, αυτός ο ασθενής πιθανότατα μοιράζεται διαφορετικές λεπτομέρειες, οι οποίες θα μπορούσαν να επηρεάσουν τη διαβούλευση. Σε περίπτωση ατυχήματος ή προσωπικού προβλήματος, το να χρειάζεται να μοιράζονται ξανά και ξανά λεπτομέρειες μπορεί να είναι απίστευτα δύσκολο για αυτούς.
  • Βελτιωμένες λειτουργίες, αυξημένα έσοδα: Οι εγκαταστάσεις αναζητούν πάντα καλύτερα περιθώρια κέρδους που προέρχονται από τη λειτουργική αποτελεσματικότητα καθώς και καλύτερες εμπειρίες για τους ασθενείς και το προσωπικό, τα οποία είναι όλα άμεσο αποτέλεσμα της διαλειτουργικότητας. Ένα μεγάλο σύστημα επείγουσας φροντίδας υιοθέτησε λύσεις ενσωμάτωσης και βίωσε 52% μικρότερους χρόνους αναμονής στην αίθουσα αναμονής, εξοικονόμηση 11.000 ωρών προσωπικού στην εισαγωγή δεδομένων και 10+ ώρες/εβδομάδα που έλαβε κάθε μέλος του προσωπικού αποφεύγοντας τη μη αυτόματη εισαγωγή δεδομένων και προγραμματισμός τηλεφώνου. Το σύστημα ήταν σε θέση να χειριστεί μεγαλύτερο όγκο ασθενών λόγω αυτών των αποτελεσματικοτήτων, κερδίζοντας 700.000 νέους ασθενείς σε όλο το σύστημά τους, γεγονός που συμβάλλει στην αύξηση των εσόδων.
  • Καθαρά δεδομένα για έγκαιρες, πιο ακριβείς πληρωμές: Η διαλειτουργικότητα αποδίδει καθαρά δεδομένα από την αρχή, εξοικονομώντας τεράστιο χρόνο και πόρους που θα χρειάζονταν για τη διόρθωση σφαλμάτων και μειώνει κατά πολύ τις απορρίψεις και τις αρνήσεις στη διαδικασία πληρωμών και αξιώσεων. Εάν προκύψουν αρνήσεις σε ορισμένους κωδικούς, η ομάδα είναι σε θέση να συγκεντρώνει και να αναλύει δεδομένα για να κατανοήσει πώς να μειώσει αυτές τις συγκεκριμένες αρνήσεις στο μέλλον. Εξοπλισμένες με ακριβή δεδομένα, οι εγκαταστάσεις μπορούν επίσης να επαναδιαπραγματεύονται όρους με τους πληρωτές γύρω από μετρήσεις όπως η διατήρηση των ασθενών εκτός του ER. Τα καθαρά, καλύτερα δεδομένα λένε μια ιστορία για το γιατί η διευκόλυνση πρέπει να πληρώνεται περισσότερο κάθε δύο χρόνια, κάτι που τελικά οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα με τους πληρωτές.

Η διαλειτουργικότητα είναι το κλειδί για τη διευκόλυνση της οργανωμένης και αποτελεσματικής ανταλλαγής δεδομένων μεταξύ του EHR και άλλων συστημάτων πληροφοριών. Οδηγεί σε μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας και αυξημένα έσοδα, καλύτερες εμπειρίες τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους παρόχους υπηρεσιών και για υγιέστερες, πιο ανθεκτικές επιχειρήσεις — μερικά μόνο από τα πολλά οφέλη. Το καλύτερο μέρος είναι ότι είναι εφικτό σήμερα με τη σωστή στρατηγική. Είναι καιρός να αγκαλιάσουμε την τεχνολογία που μπορεί να τα κάνει όλα δυνατά.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ