ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός 3-2: Πήρε το ντέρμπι ο «Δικέφαλος» και έκανε το 1-1 στη σειρά των τελικών (vid)

Μεγάλος νικητής ο ΠΑΟΚ στον 2ο τελικό της Volley League ανδρών, καθώς επικράτησε στο tie-break με 3-2 σετ του Ολυμπιακού, έκανε το 1-1 στη σειρά, και αφήνει όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για τον τίτλο του πρωταθλητή Ελλάδος. Επόμενο παιχνίδι για τους δύο φιναλίστ του πρωταθλήματος είναι την Τρίτη 25/4 στο «Μελίνα Μερκούρη», ενώ ο 4ος …

Διαβάστε περισσότερα


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ