Ομαδικές μηνύσεις επιβατών για την πτήση που κατέληξε στη Ρουμανία


Την απόφαση να κινηθούν νομικά κατά της Ryanair έλαβαν οι επιβάτες της πτήσης που αντί για τη Θεσσαλονίκη κατέληξε στην Τιμισοάρα της Ρουμανίας. Σύμφωνα με πληροφορίες του Opentv, οι επιβάτες σκοπεύουν να απαιτήσουν αποζημιώσεις για την ταλαιπωρία.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κάποιοι από τους επιβάτες που επέστρεψαν οδικώς από τη Ρουμανία, σε αντίθεση με άλλους που επέστρεψαν αεροπορικώς με πτήση της Aegean.

«Ήρθαν τα λεωφορεία και μας πήραν. Δεν μας ενημέρωσαν ότι υπήρχε άλλη πτήση» είπε στο OPEN ένας εκ των επιβατών, ενώ ο 66χρονος Αλέξανδρος Ανδρέαδης κρατώντας στα χέρια του ένα μπαστούνι περιέγραψε την περιπέτεια που έζησε. «Περάσαμε μεγάλη ταλαιπωρία, γύρω στις 20 ώρες, κανείς δεν μας έλεγε την αλήθεια».

Τον 66χρονο άνδρα περίμενε η κόρη του, η οποία πρόσθεσε πως «δεν υπήρχε καμία ενημέρωση. Στις 21:55 είδαμε ότι η πτήση θα ακυρωθεί». «Έχω τρία παιδιά και είμαι τόσες ώρες ταλαιπωρημένος» είπε ένας ακόμη επιβάτης μπροστά στην τηλεοπτική κάμερα, ενώ πολλοί ήταν αυτοί που κατήγγειλαν ότι τα λεωφορεία έφτασαν στην Τιμισοάρα, ύστερα από τέσσερις ώρες.

Μία επιβάτης, η Θεανώ Κωνσταντινίδου, μιλώντας στην κάμερα του οpentv είπε πως είδε την κόρη της να κοιμάται πάνω στη βαλίτσα για να αντέξει την πολύωρη ταλαιπωρία του ταξιδιού με το λεωφορείο.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ