Ο Ολυμπιακός πέρασε δια «πυρός και σιδήρου» από τη Θεσσαλονίκη αφού απέναντι σε έναν ψυχωμένο και διαβασμένο Άρη, δυσκολεύτηκε αλλά έφυγε τελικά με τη νίκη, «κληρονομώντας» και δύο τραυματίες. Το ματς διεξήχθη σε έντονο συγκινησιακό κλίμα αφού πριν το τζάμπολ, τιμήθηκε η μνήμη του Γιάννη Ιωαννίδη, στο γήπεδο που μεγαλούργησε από τις δύο ομάδες που …


