Στο Κηφισιά-ΑΕΚ η Μυρτώ Παπαδομιχελάκη (vid)

Η Κηφισιά είχε την τιμή απόψε να φιλοξενήσει στο γήπεδο την ηρωίδα και φίλη της ΑΕΚ, Μυρτώ Παπαδομιχελάκη μαζί με τη μητέρα της. Με ενημέρωσή της η Κηφισιάς τόνισε πως:  «Η οικογένεια της Κηφισιάς και ο πρόεδρος της ομάδας, κ. Χρήστος Πρίτσας, έχουν την τιμή να φιλοξενούν απόψε μια ηρωίδα: τη Μυρτώ Παπαδομιχελάκη. Εδώ και …

Διαβάστε περισσότερα


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ