O Στέφαν Σβαμπ μίλησε στο PAOK TV για την ισοπαλία του ΠΑΟΚ με την Αμπερντίν και το ματς για την πρωτιά κόντρα στην Άιντραχτ. Αναλυτικά τα όσα είπε: «Η ομάδα είναι απογοητευμένη για το αποτέλεσμα γιατί θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Προσπαθήσαμε και κάναμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά προκριθήκαμε και μένουμε στη διοργάνωση. Είμαστε ακόμα πρώτοι …


