Σβαμπ: «Χαρούμενοι για την πρόκριση, όχι όμως με το αποτέλεσμα» (video)

O Στέφαν Σβαμπ μίλησε στο PAOK TV για την ισοπαλία του ΠΑΟΚ με την Αμπερντίν και το ματς για την πρωτιά κόντρα στην Άιντραχτ. Αναλυτικά τα όσα είπε: «Η ομάδα είναι απογοητευμένη για το αποτέλεσμα γιατί θέλαμε να κερδίσουμε το παιχνίδι. Προσπαθήσαμε και κάναμε ό,τι μπορούσαμε, αλλά προκριθήκαμε και μένουμε στη διοργάνωση. Είμαστε ακόμα πρώτοι …

Διαβάστε περισσότερα


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ