Ο Μενέντες μίλησε για το αυριανό ντέρμπι του Άρη με τον Παναθηναϊκό και τόνισε τα «κλειδιά» για να φτάσει η ομάδα του στη νίκη. Αναλυτικά τα όσα είπε: «Στη διακοπή είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε πάνω σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού μας. Τόσο αμυντικά όσο και στο επιθετικό κομμάτι. Ειδικά στο τελευταίο, δώσαμε ιδιαίτερη έμφαση …


