Ποιος θα το περίμενε; Το βίντεο με τις περισσότερες προβολές στο YouTube! Για ποιους είναι απαγορευμένο;


Τα νούμερα ζαλίζουν και το target group παθαίνει τσότσο με το βίντεο που έχει τις περισσότερες προβολές από ότι έχει γράψει το YouTube μέχρι σήμερα

Metallάδες, hard rockάδες, trapερς και ενήλικες δεν συνιστούμε να το δουν καθώς βλάπτει σοβαρά το image τους doo doo doo!

Baby Shark για μεγάλους γλετζέδες μικρής ηλικίας έσπασε ρεκόρ όλων των εποχών με 12.8 δις (καλά είδατε δις) προβολών.

Το βίντεο ανέβηκε στις 17 Ioυνίου 2016 και τους έφαγε όλους λάχανο…

Η Ιστορία του

Το “Baby Shark” προήλθε ως τραγούδι της φωτιάς παιδικών κατασκηνώσεων.
Το πρωτότυπο τραγούδι χρονολογείται τουλάχιστον από τον 20ο αιώνα, δυνητικά δημιουργημένο από συμβούλους κατασκήνωσης εμπνευσμένους από την ταινία Jaws.
Στο άσμα, κάθε μέλος μιας οικογένειας καρχαριών παρουσιάζεται, με τους κατασκηνωτές να χρησιμοποιούν τα χέρια τους για να μιμηθούν τα σαγόνια των καρχαριών.

Το “Baby Shark” έγινε πολύ δημοφιλές από μια έκδοση του τραγουδιού που παρήχθη από την Pinkfong, μια μάρκα εκπαίδευσης που ανήκει στη νοτιοκορεατική εταιρεία ψυχαγωγίας SmartStudy.

Το πρωτότυπο μουσικό βίντεο για το “Baby Shark” (Κορεάτικα: 상어 가족; RR: Sang-eo Gajok; lit. οικογένεια καρχαριών) χωρίς τους παιδικούς ηθοποιούς ανέβηκε στις 26 Νοεμβρίου 2015.

ΔΕΣ ΟΛΑ ΤΑ VIRAL ΘΕΜΑΤΑ ΕΔΩ

Η λέξη “Pinkfong” δεν σημαίνει τίποτα, συγκεκριμένα — ένας από τους ιδρυτές πίστευε ότι το “fong” ήταν μια διασκεδαστική λέξη επειδή ακουγόταν σαν “τηλέφωνο” – αλλά τώρα αναφέρεται στην εταιρεία και τη μασκότ της, το έντονο ροζ αλεπουδάκι που βλέπετε πριν από όλα τα βίντεό τους.

Πιστεύεται ότι το τραγούδι απευθύνεται στα παιδιά λόγω του συνδυασμού επαναλαμβανόμενων ρυθμών και στίχων, της αλληλουχίας των κινήσεων και μιας απλής μελωδίας που δημιουργεί προσμονή».

Ακόμη και τα παιδιά που δεν είναι ακόμα λεκτικά φαίνεται να απολαμβάνουν να ακούν επαναλαμβανόμενους ήχους.

Σύμφωνα με το Celebrity Networth, μια Κορεάτικη οικογένεια έχει συγκεντρώσει 125 εκατομμύρια δολάρια από την κυκλοφορία του τραγουδιού.

Η Kim Min-seok συνίδρυσε την SmartStudy Co. Το 2010, το παρακλάδι της εταιρείας, Pinkfog, κυκλοφόρησε το τραγούδι.

Ο πατέρας της Kim διευθύνει την Samsung Publishing Co.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ