Nissan GT-R: Τα τοτέμ υπάρχουν για να πέφτουν


Ένα από τα πιο μακροβιότερα και καθαρόαιμα supercar που συνεχίζουν ακόμη και σήμερα δίχως κανένα ίχνος εξηλεκτρισμού είναι ο πασίγνωστος Godzilla.

Του Γιάννη Σκουφή

Όνομα και πράμα θα έλεγε κανείς αφού το ιαπωνικό supercar μετά από πολλές αναβαθμίσεις και εκδοχές παράγεται ανελλιπώς τα τελευταία δεκαεπτά χρόνια.

Και ενώ κάθε φορά που έλεγε κανείς πως η νέα έκδοσή του θα είναι η τελευταία, το GT-R συνέχιζε να παράγεται αφού η ζήτηση παρέμενε ισχυρή.

Ωστόσο, αυτή τη φορά το εμβληματικό supercar μάλλον θα κουνήσει οριστικά μαντήλι και στην Ιαπωνία με μία τελευταία έκδοση σε διάφορες εκδοχές εξοπλισμού και τεχνολογικών στοιχείων, από τη Nismo μέχρι τις T-Spec και Track Edition.

Συγκεκριμένα, δημοσιεύματα που έρχονται από την Ιαπωνία αναφέρουν ότι το GT-R θα παραχθεί φέτος σε 1.500 μονάδες εκ των οποίων οι 300 θα είναι Nismo.

Πέρα από τη Nismo θα υπάρχουν και άλλες, όπως η GT-R Track Edition με στήσιμο για πίστα και πολλές μηχανικές βελτιώσεις. Από ελαφρώς διαφορετικά ελατήρια εμβόλων και στροφαλοφόρους μέχρι νέα χαρτογράφηση τουρμπίνας και περαιτέρω μείωση του lag.

Πάρα ταύτα, ο V6 με τα διπλά turbo ενδέχεται να παραμείνει ο ίδιος σε χωρητικότητα (3.800 κυβικά) και σε ισχύ, με τις βασικές εκδόσεις να αποδίδουν 570 ίππους και τη Nismo 600.

Τέλος, να πούμε πως το GT-R R35 είχε περάσει πέρυσι από ένα τελευταίο facelift. Όπως και πριν, έτσι και η τελευταία σειρά των 1.500 αυτοκινήτων θα έχει ένα πλακίδιο με το μοναδικό αριθμό πλαισίου του κάθε ενός, ενώ όλα προορίζονται για την ιαπωνική αγορά.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ