Ξεπουλάει σαν “ζεστό ψωμί” – Η Xiaomi έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση


Ξεπουλάει σαν “ζεστό ψωμί” το SU7 ή αλλιώς Speed Ultra 7 – Γιατί μπαίνει όμως μέσα η εταιρία σε κάθε πώληση αυτοκινήτου στην αγορά;

Η Κινέζικη εταιρία, κατάφερε ότι δεν κατάφεραν κολοσσοί της κινητής τηλεφωνίας. Και οι πρώτες εντυπώσεις είναι πραγματικά ενθαρρυντικές.

«Είναι δύσκολο να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο, αλλά είναι ωραίο να το πετυχαίνεις», δήλωσε πρόσφατα ο ιδρυτής της Xiaomi, Lei Jun, κατά τη διάρκεια της επίσημης αποκάλυψης του SU7 στην Κίνα. Που, φυσικά, δεν είναι κινητό, αλλά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό τετράτροχο μοντέλο της εταιρείας.

Το SU7 είναι ένα μεγάλο και καλλίγραμμο σεντάν με μήκος σχεδόν 5 μέτρα και πλάτος που αγγίζει τα 2 μέτρα. «Πατά» σε τροχούς 19 ιντσών, και προαιρετικά σε 21 ιντσών, ενώ είναι διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα. Οπτικά, δεν θα ήταν άδικο αν λέγαμε ότι φέρνει αρκετά σε Porsche Taycan.

Ξεπουλάει σαν "ζεστό ψωμί" - Η Xiaomi έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση
Ξεπουλάει σαν “ζεστό ψωμί” – Η Xiaomi έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση

Θα διατίθεται από την Xiaomi, αρχικά στην αγορά της Κίνας, σε τρεις εκδόσεις: τις SU7, SU7 Pro και SU7 Max (σας θυμίζουν κάτι οι ονομασίες του;). Η πρώτη χρησιμοποιεί μια μπαταρία LFP της BYD με χωρητικότητα 73,6 kWh και στον μάλλον αισιόδοξο… κινεζικό WLTP (βλ. CLTC) προσφέρει αυτονομία έως και 700 χλμ. Την κίνηση εδώ προσφέρει ένας ηλεκτροκινητήρας με την ονομασία HyperEngine V6(!) και μέγιστη ισχύ 220 kW, δηλαδή 299 ίππους, σε συνδυασμό με μέγιστη ροπή 400 Nm.

Το Xiaomi SU7 Max αντλεί ενέργεια από την μπαταρία Qilin της CATL με χωρητικότητα 101 kWh και ηλεκτρικό κύκλωμα σύστημα 800 V – όπως και η ενδιάμεση έκδοση Pro. Αυτό το Xiaomi προσφέρει αυτονομία 810 χλμ. με μία μόνο φόρτιση και χρησιμοποιεί δύο ηλεκτρικούς κινητήρες που συνδυαστικά παράγουν μέγιστη ισχύ 673 ίππων, σε συνδυασμό με ροπή 838 Nm. Υπάρχουν φυσικά διάφορα προγράμματα οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας drift που μεταφέρει την ισχύ στους πίσω τροχούς και απενεργοποιεί το traction control. Όταν δεν πηγαίνει στο πλάι, θα καλύψει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,78 δευτερόλεπτα.

Η Xiaomi είπε ότι είχε λάβει 50.000 παραγγελίες στα πρώτα 27 λεπτά της διάθεσης του νέου SU7 στην κινεζική αγορά. Την Παρασκευή δε, είπε ότι ο αριθμός έφτασε τις 88.898 σε λιγότερο από 24 ώρες.

Αλήθεια ή ψέματα, ο χρόνος θα δείξει…

Γιατί γράφει ζημιές 8700€ η εταιρία από κάθε πώληση αυτοκινήτου;

Το Xiaomi SU7 έχει κλέψει τις εντυπώσεις με το καλημέρα. Από άποψη διαστάσεων και προδιαγραφών βάλλει ευθέως προς το Tesla Model S και την Porsche Taycan αλλά κοστίζει λιγότερο από ένα Model 3.

Η τόσο ανταγωνιστική τιμολόγηση είναι μια συνειδητή απόφαση των Κινέζων, αφού αναλυτές υποστηρίζουν ότι κάθε Xiaomi SU7 που θα πωλείται, θα ζημιώνει την εταιρεία για σχεδόν €9 χιλιάρικα. Και θα πουληθούν πολλά, πάρα πολλά…

Για κάθε SU7 που θα ταξινομήσει, η Xiaomi θα μπαίνει μέσα σχεδόν €9 χιλιάρικα, αλλά αυτό είναι κάτι που προφανώς το ήξερε…

Ξεπουλάει σαν "ζεστό ψωμί" - Η Xiaomi έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση
Ξεπουλάει σαν “ζεστό ψωμί” – Η Xiaomi έφερε τα πάνω κάτω στην αυτοκίνηση

Γιατί το κάνει αυτό η Xiaomi; Προφανώς δεν έγινε κατά λάθος. Ο τεχνολογικός γίγαντας έχει βαθύτερες τσέπες από οποιαδήποτε ανταγωνιστική start-up εταιρεία και φαίνεται ότι πιστεύει ότι ο όλος ντόρος θα αποβεί υπέρ της, παρά τη χασούρα.

Όταν άνοιξε το χρηματιστήριο μετά την κυκλοφορία του SU7, η τιμή των μετοχών της εταιρείας εκτινάχθηκε, προσθέτοντας $7,6 δισεκατομμύρια στην αποτίμησή της.

Ο κινεζικός κολοσσός αξίζει τώρα $55,2 δισεκατομμύρια, αναφέρει το Reuters, κι έχει ήδη ξεπεράσει παραδοσιακούς κατασκευαστές με παρουσία πολλών 10ετιών. Όπως τη Ford ($52,4 δισεκατομμύρια) και την GM ($53,1 δισεκατομμύρια). Κι οι τρεις βέβαια απέχουν παρασάγγας από την Tesla, η αξία της οποίας είναι στα αστρονομικά $549 δισεκατομμύρια.

Γάτες οι Κινέζοι, όχι αστεία…


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ