Νότια Κορέα: Βουλγαρικό γιαούρτι με παραπλανητική ετικέτα – Δυσφημεί την Ελλάδα και τα προϊόντα της


Καθαρά παραπλανητική και προσβλητική για την Ελλάδα, τους Έλληνες και το εξαιρετικό ελληνικό γιαούρτι, είναι ετικέτα γιαουρτιού που πωλείται στη Νότια Κορέα.

Ένα γιαούρτι που παράγεται από αμερικανική εταιρεία που πουλάει βουλγαρικά γαλακτοκομικά προϊόντα, αναγράφει στο γιαούρτι Tribona «Άστε τους Έλληνες να έχουν τους φιλοσόφους τους , αφήστε το γιαούρτι σε εμάς»

Ο πρόεδρος Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Γαλακτοκομικών Προϊόντων, Δρ. Χρήστος Αποστολόπουλος καταγγέλοντας το γεγονός λέει στο Eleftherostypos.gr :

«Το γεγονός αυτό μας έχει εξοργίσει όχι μόνον γιατί τα μέλη μας είναι οι μόνοι παραγωγοί ελληνικού γιαουρτιού, του πλέον φημισμένου και διαδεδομένου γαλακτοκομικού προϊόντος στον κόσμο, αλλά και διότι η παραπάνω αναγραφή στη συσκευασία του μας προσβάλει ως Έλληνες!», τόνισε στο

Επισημαίνει πως αν διαβάσει κανείς τι γράφει στην ετικέτα του το συγκεκριμένο προϊόν θα μείνει με την εντύπωση ότι είναι διατροφικά καλύτερο από το στραγγιστό γιαούρτι. «Αναφέρει ότι: ‘το βουλγάρικο γιαούρτι σε αντίθεση με το ελληνικό δεν στραγγίζεται.

Γιατί η οροπρωτεϊνη είναι ίσως το καλύτερο διατροφικό συστατικό στο γιαούρτι περιλαμβάνοντας απαραίτητες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία’. Δεν αναφέρει όμως όλη την αλήθεια, διότι απλούστατα δεν τους συμφέρει!

Δεν αναφέρει δηλαδή ότι η περιεκτικότητα σε οροπρωτεϊνη του Βουλγάρικου γιαουρτιού είναι ~1,1g/100g ενώ του στραγγιστού είναι 1,5% για ας έχει στραγγιστεί/αφαιρεθεί μια μεγάλη ποσότητα οροπρωτεϊνης διότι απλούστατα χρησιμοποιείται υπερδιπλάσια ποσότητα γάλακτος για την παραγωγή του!! Ούτε φυσικά αναφέρεται ότι το βουλγάρικο γιαούρτι έχει συνολική πρωτεΐνη υποδιπλάσια του στραγγιστού! Και πολλά άλλα βέβαια!», τόνισε ο πρόεδρος του Συνδέσμου λέγοντας ότι η φράση: ‘ελληνικό γιαούρτι’ δεν δηλώνει συνταγή αλλά χώρα προέλευσης. Όπως ακριβώς συμβαίνει με το ‘γαλλικό κρασί’ ή με το ‘ιταλικό τυρί’. Επομένως, ο καταναλωτής παραπλανάται όταν αγοράζει ‘ελληνικό γιαούρτι’ και θεωρεί ότι παρασκευάστηκε στη χώρα μας

Να σημειωθεί ότι ο τζίρος από τις πωλήσεις «μαϊμού» ελληνικού γιαουρτιού στη διεθνή αγορά υπολογίζεται σε 8,5 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ το γνήσιο ελληνικό γιαούρτι έχει τζίρο μόλις 100 εκατομμύρια ευρώ.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ