Πόσο «καίει» το νέο Toyota Corolla Hybrid;


Ανακοινώθηκαν οι τιμές κατανάλωσης – για την ακρίβεια, διέρρευσαν από το fueleconomy.gov –  της κορυφαίας έκδοσης του υβριδικού Toyota Corolla 12ης γενιάς, με βάση τις αυστηρότερες νόρμες της μεθόδου WLTP. Και είναι εντυπωσιακές.

Τα νούμερα αφορούν το «μεγάλο» υβριδικό με τον νέο 2λιτρο κινητήρα των 150 ίππων, που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική απόδοση φτάνει τους 180 ίππους και, παρότι δεν υπάρχουν επίσημοι αριθμοί από την Toyota, έχει μετρηθεί στα 7,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Το ζητούμενο σε αυτοκίνητα του είδους, βέβαια, είναι η οικονομία. Και το νέο Corolla Hybrid φτάνει σε τέτοιο επίπεδο, που κοντράρει ευθέως το Prius. Η μέση τιμή της κατανάλωσης ανέρχεται στα 4,43 λίτρα/100 χλμ., ενώ είναι εντυπωσιακό το γεγονός πως τόσο η τιμή στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο, παραμένουν κοινές (4,43 λίτρα/100 χλμ.). Μάλιστα το ετήσιο κόστος καυσίμου υπολογίζεται στα 650 δολάρια (πάντα με τις τιμές καυσίμων που ισχύουν στην Αμερική).

Να σημειωθεί πως οι αριθμοί αφορούν το Corolla Hybrid που διατίθεται στην αγορά των Η.Π.Α. και είναι αποκλειστικά σεντάν. Στην Ευρώπη θα δούμε το κλασικό υβριδικό σύνολο των 1.8 λίτρων και του ηλεκτροκινητήρα, συνολικής απόδοσης 122 ίππων, που γνωρίζουμε από την αντίστοιχη έκδοση του C-HR. Το μεγαλύτερο μοτέρ είναι προγραμματισμένο να έρθει αργότερα, πάντα σε χάτσμπακ αμάξωμα, ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα αποτελέσει την βάση για τον διάδοχο του Corolla T-Sport που θα φοράει τα σήματα GRMN.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ