Δήμος Αθηναίων: 10 νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες διαθέσιμες στους πολίτες, με λίγα μόνο «κλικ»


Δέκα επιπλέον ηλεκτρονικές υπηρεσίες παρέχει, πλέον, ο Δήμος Αθηναίων, διευκολύνοντας ακόμα περισσότερο την καθημερινότητα τόσο των πολιτών, όσο και των επιχειρήσεων.

Με χρήση των κωδικών taxisnet και με λίγα μόλις «κλικ» στον υπολογιστή τους, οι ενδιαφερόμενοι έχουν την δυνατότητα να υποβάλουν την αίτηση που επιθυμούν και να ενημερωθούν με ηλεκτρονικό τρόπο μέσω του ψηφιακού τους αποθετηρίου όταν το αίτημά τους επεξεργαστεί και ολοκληρωθεί από την αρμόδια Διεύθυνση του δήμου.

Οι δέκα νέες υπηρεσίες που παρέχονται, είναι οι εξής:

  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης για μειωμένη θητεία
  • Πιστοποιητικό διπλοεγγεγραμμένου
  • Χορήγηση βεβαίωσης δημοτικής ενημερότητας
  • Χορήγηση κατάστασης ανεξόφλητων οφειλών
  • Χορήγηση αντιγράφου άδειας λειτουργίας καταστήματος, λόγω απώλειας
  • Δήλωση μη ηλεκτροδοτούμενου ακινήτου
  • Αίτηση για νέα παροχή ρεύματος
  • Αίτηση για επανασύνδεση ηλεκτρικού ρεύματος
  • Αίτηση τροποποίησης συντελεστή χρέωσης (επαγγελματικός – οικιακός)
  • Αίτηση εποχικής χρέωσης (βάσει ν.429/76, άρθρο 5, παρ.2)

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα σε λίγους μήνες περισσότεροι από 40.000 πολίτες και επιχειρήσεις έχουν συνδεθεί και εξυπηρετηθεί από τη νέα πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών του δήμου (https://eservices.cityofathens.gr), χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν τις αρμόδιες Υπηρεσίες του.

Λίγο πριν συμπληρωθεί ο πρώτος χρόνος της θητείας της νέας Δημοτικής Αρχής, 39 πιστοποιητικά και διαδικασίες παρέχονται πλέον ηλεκτρονικά, υπερκαλύπτοντας τον αρχικό σχεδιασμό που προέβλεπε την ψηφιοποίηση δέκα πιστοποιητικών μέσα σε ένα χρόνο. Ταυτόχρονα και σε καθημερινή βάση συνεχίζεται η προσπάθεια ώστε το σύνολο των Υπηρεσιών που είναι δυνατόν να μετασχηματιστούν, να είναι ηλεκτρονικά διαθέσιμες για όλους τους πολίτες μέχρι το τέλος του έτους.

Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ