Τραγωδία στον Βόλο: Βουτιά θανάτου για ασθενή από τον τρίτο όροφο του νοσοκομείου

Βόλος: Σκηνές πανικού στο «Αχιλλοπούλειο» με 38χρονο να βάζει τέλος στη ζωή του πέφτοντας από τον τρίτο όροφο

Πανικός επικράτησε το μεσημέρι του Σαββάτου (23/7) στο Νοσοκομείο του Βόλου, όταν ένας 38χρονος ασθενής έδωσε τραγικό τέλος στη ζωή του πέφτοντας από τον τρίτο όροφο.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα gegonota.news, ο 38χρονος «βούτηξε» στο κενό από το παράθυρο του δωματίου της Χειρουργικής Κλινικής όπου νοσηλευόταν μετά από χειρουργείο και βρήκε ακαριαίο θάνατο.

Ο 38χρονο έπεσε από ύψος περίπου 8 μέτρων και κατέληξε στην ταράτσα του πρώτου ορόφου. Για την υπόθεση διενεργείται ήδη Προκαταρκτική Εξέταση από τους Αξιωματικούς της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μαγνησίας.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ