Θεσσαλονίκη: Τηλεφώνημα για βόμβα σε συναυλία της Άννας Βίσση στο Θέατρο Γης 14 Σεπτεμβρίου 2022 20:51 FacebookXTelegramViberWhatsAppLinkedinEmail Συναγερμός σήμανε στις Αρχές μετά από τηλεφώνημα για βόμβα στο «Θέατρο Γης» στη Θεσσαλονίκη. Στο συγκεκριμένο θέατρο είναι προγραμματισμένη συναυλία της δημοφιλούς τραγουδίστριας, Άννας Βίσση. FacebookXTelegramViberWhatsAppLinkedinEmail Προηγούμενο άρθροΔολοφονία 39χρονου στην Αγία Βαρβάρα: Ο δράστης κυκλοφορούσε με δύο ΚαλάσνικοφΕπόμενο άρθροΗΠΑ-Βρετανία: Ο πρόεδρος Μπάιντεν συνομίλησε για πρώτη φορά με τον βασιλιά Κάρολο Μπορεί να σας αρέσουν Αστυνομικό Θεσσαλονίκη: «Τσαντάκιας» λήστεψε και έσπρωξε 76χρονη – Στο νοσοκομείο η ηλικιωμένη 23 Ιουνίου 2026 09:52 Αστυνομικό Σταυρούλα Λεβεντάκη – ομολογία: «Τη χτύπησα με μπουκάλι, τη μαχαίρωσα την αποτελείωσα με κούτσουρο» 22 Ιουνίου 2026 09:28 Αστυνομικό Χανιά: Αυτό είναι το σημείο που βρέθηκε νεκρή η 45χρονη Σταυρούλα Λεβεντάκη 21 Ιουνίου 2026 11:36 Αφήστε ένα μήνυμα Σχόλιο: εισάγετε το σχόλιό σας! Όνομα: παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ Email: έχετε εισάγει εσφαλμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου! παρακαλώ εισάγετε εδώ την ηλεκτρονική σας διεύθυνση Ιστοσελίδα: αποθηκεύστε το όνομα, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τον ιστότοπό μου σε αυτό το πρόγραμμα περιήγησης για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω.