Πολλοί επενδυτές της Teslα παρακολουθούσαν με απογοήτευση τον ιδρυτή και επικεφαλής της Ελον Μασκ να αποδύεται σε μια μεγάλη μάχη για να αποκτήσει το κοινωνικό δίκτυο του Twitter, η οποία μάχη και του απέσπασε την προσοχή από την αυτοκινητοβιομηχανία του.
Τώρα πλέον, που η συμφωνία εξαγοράς ολοκληρώθηκε, δεν είναι λίγοι όσοι φοβούνται πως το κοινωνικό δίκτυο θα αποδειχθεί ακόμα μεγαλύτερο φορτίο για την Tesla εν συγκρίσει με το πρόσφατο παρελθόν. Σημειωτέον πως η τιμή της μετοχής της Tesla έχει υποχωρήσει κατά 46% φέτος σε σύγκριση με πτώση 28% συνολικά για τον δείκτη Nasdaq 100, στον οποίο ανήκει.
Ωστόσο, σε αντίθεση με τις εταιρείες του κλάδου τεχνολογίας με υψηλή κεφαλαιοποίηση, που έχουν ακολουθήσει ανάλογη διαδρομή, όπως η Meta Platforms, μητρική του Facebook, οι εκτιμήσεις κερδών για την Tesla είναι στην πραγματικότητα υψηλότερες απ’ ό,τι πριν από ένα χρόνο.
Βέβαια, πρωτίστως οι επενδυτές προβληματίζονται με το ότι αποσπάται η προσοχή του Μασκ από την αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά υπάρχουν και άλλοι κίνδυνοι. Για παράδειγμα, αφού ανέλαβε το Twitter, ο ίδιος ζήτησε από μηχανικούς της Tesla να ελέγξουν τον κώδικα των εργαζομένων στο Twitter.
Aν ο Μασκ αναμένεται να αφιερώσει πολύ χρόνο στο νέο του απόκτημα τον πρώτο μήνα περίπου, «εάν συνεχίσει να χρησιμοποιεί προσωπικό από άλλες εταιρείες όπως η Tesla ή η Spacex για να εξακολουθήσει να στηρίζει το Twitter, τότε προφανώς θα επέλθει υποβάθμιση της παραγωγικότητας σε αυτές.
Αυτές οι τελευταίες αμφιβολίες έχουν επίσης διαλύσει τις ελπίδες ότι μόλις έκλεινε η συμφωνία με το Twitter, ο Ελον Μασκ θα τελείωνε με τη σχετική πώληση των μετοχών της Tesla. Αλλωστε είναι δύσκολο να ισχυριστεί κανείς ότι ο μεγιστάνας δεν θα διαθέσει στην αγορά και πάλι μετοχές της αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου ότι η τελευταία του κίνηση των 4 δισ. δολαρίων έγινε, αν και είχε διαβεβαιώσει για το αντίθετο.