Αρκετοί πολίτες παραμένουν «εγκλωβισμένοι» στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» λόγω βλάβης αεροσκάφους της Wiz air
Οπλισμένοι με γερά νεύρα είναι οι 180 επιβάτες πτήσης της Wiz air με προορισμό το Άμπου Ντάμπι και αναχώρηση από το Ελευθέριος Βενιζέλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι επιβάτες θα αναχωρούσαν το απόγευμα της Δευτέρας και συγκεκριμένα στις 18:20 από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Η πτήση ανά δύο ώρες έπαιρνε αναβολή λόγω τεχνικής βλάβης. Οι επιβάτες παραμένουν στο αεροδρόμιο χωρίς κάποιος να τους ενημερώνει για το τι μέλλει γενέσθαι.
Στο αεροδρόμιο επικρατεί αναστάτωση. Όπως ανέφερε επιβάτης τα μεσάνυχτα και συγκεκριμένα στις 00:30 τους μετέφεραν σε γνωστό ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας για να τους φέρουν πάλι στο αεροδρόμιο το πρωί της Τρίτης στις 08:30.
Όπως ανέφερε ο ίδιος η αεροπορική εταιρία «Wiz air» τους έδωσε 3 κουπόνια των 4 ευρώ.
Μάλιστα καταγγέλλει ότι όταν ρωτούν τους υπεύθυνους αεροδρομίου για το τι συμβαίνει τους απαντούν: «Δεν ξέρουμε, δεν είμαστε εμείς υπεύθυνοι, πρέπει να επισκευαστεί το αεροπλάνο για να ταξιδέψετε».
«Μία γυναίκα από την ταλαιπωρία λιποθύμησε με αποτέλεσμα να έρθει το ΕΚΑΒ να την πάρει. Μας κοροϊδεύουν από χθες τις 18:00», συμπλήρωσε.
«Έχω πληρώσει ξενοδοχείο και αυτοκίνητο στο Άμπου Ντάμπι; Αυτά πάνε χαμένα», τόνισε επιβάτης και συμπλήρωσε: «Στείλαμε επιστολή στην ΥΠΑ μέσα στην οποία αναφέρουμε το συμβάν».

