Χθες Παρασκευή (10/11) και σήμερα Σάββατο (11/11), ο ομοσπονδιακός τεχνικός υδατοσφαίρισης των Ανδρών Θοδωρής Βλάχος και ο συνεργάτης ομοσπονδιακός τεχνικός των Παίδων Φώντας Μαρκοπούλος επισκέφτηκαν την Πρέβεζα και το Αγρίνιο, αντίστοιχα, ακολουθώντας το αναπτυξιακό πρόγραμμα της ΚΟΕ. Οι επισκέψεις γίνονται στο πλαίσιο της προσπάθειας της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας για ανάπτυξη του αθλήματος σε όλες τις περιοχές …


