Οζιέ: “Μία νίκη στο Ράλι Ιαπωνίας θα σήμαινε πολλά για την Toyota”

Ως έτοιμος να διεκδικήσει τη νίκη στο Ράλι Ιαπωνίας με όλες τους τις δυνάμεις εμφανίστηκε ο Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Γάλλος οδηγός της Toyota στάθηκε στην ιδιαίτερη βαρύτητα που έχει για την ομάδα του αυτό το… εντός έδρας ράλι του WRC. Μάλιστα, ο Οζιέ φρόντισε να τονίσει πως πρόκειται πρακτικά για τον Νο3 στόχο της σεζόν, …

Διαβάστε περισσότερα


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ