Μπαρτσελόνα, Μπασκόνια, Ρεάλ και τώρα Βαλένθια. Ο Ολυμπιακός συμπλήρωσε μέσα σε δύο μήνες τέσσερις εντός έδρας ήττες από ισάριθμες ισπανικές ομάδες και η 8αδα αρχίζει να… ζορίζει. Οι ερυθρόλευκοι δίχως τον Πίτερς αλλά με πάρα, μα πάρα πολύ άγχος και πίεση πνίγηκαν από την βιασύνη και την αστοχία τους χάνοντας από έναν καλά διαβασμένο αντίπαλο …


