Ανακοίνωση του Ερασιτέχνη Παναθηναϊκού κατά της ΕΡΤ

Τη δυσαρέσκειά του για τη μετάδοση του ντέρμπι «αιωνίων» από την ΕΡΤ εξέφρασε με ανακοίνωσή του ο Ερασιτέχνης Παναθηναϊκός, κατά τη διάρκεια μάλιστα του αγώνα στου Ρέντη, στο πλαίσιο της 8ης αγωνιστικής της Volley League Ανδρών. Οι “πράσινοι” κάνουν λόγω για μετατροπή του επιπέδου σε… δάπεδο, ενώ αναφέρουν χαρακτηριστικά πως είναι κρίμα για τους Έλληνες …

Διαβάστε περισσότερα


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ