Γιώργος Μαυροψαρίδης: Ο μοντέρ της ταινίας του Λάνθιμου αποκαλύπτει τον βαθμό δυσκολίας


Ο Γιώργος Μαυροψαρίδης μόνταρε την ταινία του Γιώργου Λάνθιμου και αποκαλύπτει τους κανόνες του μοντάζ.

Αναφέρεται, ακόμη, στον βαθμό δυσκολίας και τις απαιτήσεις.

Μπορεί ένα πρόχειρο μοντάζ να καταστρέψει μια υπεροχη ταινία;

«Πρόχειρο και μοντάζ δεν πάνε μαζί. Χρειάζεται χρόνος, υπομονή και πολύ καθαρό μυαλό».

Ποιος θα έλεγες ότι είναι ο νούμερο ένα κανόνας του μοντάζ;

«Να πηγαίνεις κόντρα στο «συνηθισμένο», κι αυτό σημαίνει να απεγκλωβίζεσαι από τις συνήθειες του μυαλού σου και να αφήνεσαι σε αυτό που βλέπεις να σχηματίζεται μπροστά στα μάτια σου». 

Αν σε ρωτούσα για το μυστικό της επιτυχίας, τι θα μου έλεγες;

«Πως δεν έχω κανένα τέτοιο μυστικό. Η δουλειά μου με ευχαριστεί, δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς να μοντάρω».

Ο μοντέρ είναι ουσιαστικά ο πρώτος θεατής μιας ταινίας. Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκες όταν είδες την Ευνοούμενη;

«Η δική μου ερμηνεία ήταν αυτή της ματαιότητας των προσπαθειών μας. Η Αμπινκέιλ μπαίνει σε μεγάλους κόπους και συμβιβασμούς για να πετύχει να είναι αυτή η. . .νέα ευνοούμενη, και όταν το καταφέρνει συνειδητοποιεί ότι τα έχει χάσει όλα».

Ήσουν παρών στα γυρίσματα της ταινίας;

«Όχι, καθότι μάνταρα άλλη ταινία εκείνη την περίοδο»

Και όταν πια έφτασες στο «τραπέζι του μοντάζ», τι υλικό είχες στη διάθεση σου;

«Είχα 65 ώρες αρνητικό, 35 mm, 3perf και ένα rough edt».

Άρα, φαντάζομαι ότι θα ήταν μεγάλος ο βαθμός δυσκολίας…

«Ο βαθμός δυσκολίας είναι πάντα μεγάλος και με κάθε νέα ταινία μεγαλύτερος, γιατί πρέπει να ξαναβρείς τη συγκεκριμένη γλώσσα της ταινίας, όπως την αφηγείται ο «λανθιμικός» τρόπος», λέει στο People.

 

Πηγή: www.gossip-tv.gr


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ