Πόσα λεφτά θα χάνει η VW για κάθε I.D.;


Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελούν αναπόφευκτα το μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο βέβαια δεν είναι στρωμένο με ροδοπέταλα, αφού υπάρχουν αρκετά προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν, τόσο από τους κατασκευαστές όσο και από την πολιτεία.

Το υψηλό κόστος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παραμένει ένα βασικό πρόβλημα, αφού για να φτάσουν σε τιμή λιανικής πώλησης όσο ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα πρέπει η εταιρεία να χάσει χρήματα για να το κάνει όσο πιο προσιτό γίνεται στο ευρύ καταναλωτικό κοινό. Ένας από τους κατασκευαστές που έχουν δώσει μεγάλη βαρύτητα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι η Volkswagen, η οποία προς τα τέλη του 2019 θα παρουσιάσει το πρώτο μοντέλο της οικογένειας I.D.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της γερμανικής μάρκας, το hatchback I.D. παραγωγής θα έχει αυτονομία από 330 έως 550 χιλιόμετρα, ενώ το 80% των μπαταριών θα μπορεί να φορτίζει σε 30 λεπτά μέσω ταχείας φόρτισης. Ανεπίσημα αναφέρεται ότι η τιμή του θα ξεκινά από τα 29.990 ευρώ στη βασική έκδοση, τη στιγμή που το e-Golf πωλείται στη Γερμανία από 35.900 ευρώ και έχει μέγιστη αυτονομία μόλις 231 χλμ. (με WLTP).

Στελέχη της Volkswagen παραδέχτηκαν στο γερμανικό Auto Motor und Sport ότι για κάθε αυτοκίνητο η μάρκα θα χάνει γύρω στα 3.000 ευρώ, ποσό το οποίο αν μη τι άλλο εκτινάσσεται εφόσον πωληθούν πολλά hatchback I.D. Μάλιστα η VW υπολογίζει ότι θα έχει οικονομική ζημιά για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα πουλά έως το 2025 και εφόσον όλα πάνε σύμφωνα με το πλάνο.

Ωστόσο η χασούρα θα μειωθεί μέσω της μείωσης του κόστους των μπαταριών και της αύξησης των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, όχι μόνο από τη VW αλλά και από μοντέλα των άλλων μαρκών του Group. Ο μεγάλος πονοκέφαλος για κάθε μάρκα είναι ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση πιέζει συνεχώς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για όλο και περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα και έτσι δεν μπορούν να κάνουν πίσω ή να μην ακολουθήσουν τις εξελίξεις.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ