Επιτυχής καθέλκυση για το νέο LHD του Ιταλικού Ναυτικού


Ολοκληρώθηκε το μεσημέρι του Σαββάτου 25/5 η καθέλκυση της αμφίβιας αποβατικής μονάδας πολλαπλών χρήσεων / ελικοπτεροφόρου (LHD – Landing Helicopter Dock) “Trieste” που πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Fincantieri στο Castellammare di Stabia, παρουσία του προέδρου της Ιταλικής Δημοκρατίας Sergio Mattarella, του πρόεδρου της Fincantieri Giampiero Massolo και του διευθύνοντος σύμβουλου Giuseppe Bono.

Αυτό το αμφίβιο πλοίο πολλαπλών ρόλων και χρήσεων έχει σχεδιαστεί από την αρχή, ως μια ευέλικτη, πολυλειτουργική, σπονδυλωτή μονάδα, με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Πρόκειται για ένα LHD, ικανό να αναπτύξει αεροσκάφη και αμφίβια οχήματα / εξοπλισμό.

Η νέα μονάδα θα παραδοθεί οριστικά το 2022 και θα ενταχθεί στο ναυτικό, προερχόμενο και εγκεκριμένο από την ιταλική κυβέρνηση και το Κοινοβούλιο από τον Μάιο του 2015 μέσω της “Ναυτικής Πράξης / Naval Act”).

Ανάδοχος της τελετής ήταν η κα Laura Mattarella, κόρη του Ιταλού Προέδρου. Την τελετή παρακολούθησαν, μεταξύ άλλων, ο Ιταλός Υπουργός Οικονομικής Ανάπτυξης, Εργασίας και Κοινωνικών Πολιτικών, ο Αντιπρόεδρος της Ιταλίας Luigi Di Maio, η Ιταλίδα Υπουργός Άμυνας Elisabetta Trenta, ο Διοικητής της Campania Vincenzo De Luca, ο αρχηγός της άμυνας Gen. Enzo Vecciarelli και ο αρχηγός του ιταλικού ναυτικού Adm Valter Girardelli.

Το πλοίο TRIESTE έχει ήδη ταξινομηθεί υψηλά από τις υπηρεσίες RINA σύμφωνα με διεθνείς συμβάσεις για την πρόληψη της ρύπανσης (με τις παραδοσιακές προδιαγραφές – όπως αυτές που καλύπτονται από τη σύμβαση MARPOL), καθώς και εκείνες που δεν είναι ακόμη υποχρεωτικές, όπως την σύμβαση του Χονγκ Κονγκ για το “πράσινο διαβατήριο”.

Χαρακτηριστικά του αποβατικού / ελικοπτεροφόρου σκάφους

Το σκάφος έχει μήκος 214 μέτρων και μπορεί να πλέει με μέγιστη ταχύτητα 25 κόμβων. Είναι εφοδιασμένο με σύστημα πρόωσης καυσίμων Diesel eLectric ή Gas (CODLOG) και ένα πρόσθετο σύστημα ηλεκτρικής πρόωσης που θα χρησιμοποιείται σε πλεύσεις χαμηλών ταχυτήτων, σύμφωνα με την περιβαλλοντική πολιτική του ιταλικού ναυτικού («Green Fleet»). Χάρη στα χαρακτηριστικά του όσον αφορά τα δομικά και οπλικά συστήματα, το LHD “TRIESTE” θα μπορεί να υποστηρίζει – σε περιοχές και περιόδους κρίσης – τη δύναμη του ιταλικού ναυτικού και τις Ιταλικές δυνάμεις Άμυνας από τη θάλασσα, τη στρατηγική μεταφορά οχημάτων, προσωπικού και εξοπλισμού αλλά και να υποστηρίξει την Πολιτική Προστασία στην παροχή βοήθειας σε χώρες και πληθυσμούς (σε περίπτωση φυσικών καταστροφών) χάρη στην ικανότητά του να παρέχει πόσιμο νερό, παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, υγειονομική περίθαλψη και ιατρική υποστήριξη.

Η μονάδα έχει επίσης σχεδιαστεί για λειτουργίες διοίκησης και ελέγχου σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης στη θάλασσα και επιχειρήσεων ανθρωπιστικής βοήθειας.

Tο νέο LHD διαθέτει κατάστρωμα απο/προσγείωσης ελικοπτέρων, μήκους 230 μέτρων, το οποίο επιτρέπει την εξυπηρέτηση μονάδας μεγέθους τάγματος (αποτελούμενου από 600 άτομα) καθώς και αποβάθρα/γκαράζ 1200 γραμμικών μέτρων για τροχοφόρα και ερπυστριοφόρα οχήματα, τόσο πολιτικά όσο και στρατιωτικά.

Η πλημμυριζόμενη δεξαμενή προσέγγισης- μήκους 50 μέτρων και πλάτους 15 μέτρων – θα επιτρέψει στο πλοίο να αναπτύξει τον πιο τεχνικά προηγμένο αμφίβιο εξοπλισμό και οχήματα της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Οι διάφοροι χώροι ασφάλισης φορτίου είναι προσβάσιμοι μέσω γερανών, πρυμναίων και πλευρικών ραμπών και η διακίνηση του φορτίου γίνεται μέσω εσωτερικών ραμπών και ανελκυστήρων.

Τέλος, ένα πλήρες εξοπλισμένο νοσοκομείο είναι διαθέσιμο επί του σκάφους, αποτελούμενο από αίθουσες χειρουργείου, αίθουσες ακτινολογίας και ανάλυσης, οδοντιατρείο και αίθουσες νοσηλείας ικανές να φιλοξενήσουν 27 σοβαρά τραυματίες. Οι χώροι αυτοί μπορούν να αυξηθούν αν χρειαστεί λόγω αρθρωτής κατασκευής.

ΠΗΓΗ


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ