Οι γονείς της ανήλικης κατήγγελαν το περιστατικό στην Αστυνομία
Ένα ακόμη περιστατικό βίας μεταξύ ανηλίκων σημειώθηκε στην Πάτρα και καταγγέλθηκε στην Αστυνομία.
Σύμφωνα με καταγγελία που υπέβαλαν σήμερα οι γονείς μιας 16χρονης, η ανήλικη φέρεται να δέχθηκε απρόκλητη επίθεση το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, στην οδό Αλεξάνδρου Υψηλάντου.
Όπως αναφέρει το tempo24.news, η 16χρονη φέρεται να δέχθηκε απρόκλητα μία γροθιά από συνομήλική της.
Για το περιστατικό διενεργείται η σχετική προανάκριση από την Αστυνομία.


