Τραμπ: Αν το Ιράν δεν τηρήσει τη συμφωνία, θα κάνω ό,τι πρέπει – Εντελώς ανοικτά τα Στενά του Ορμούζ

«Τα πάμε πολύ καλά στα Στενά του Ορμούζ. Χθες, παραλάβαμε περισσότερο πετρέλαιο από ό,τι έχει περάσει ποτέ από τα Στενά», δήλωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, μιλώντας από τον Λευκό Οίκο.

«Τα Στενά είναι εντελώς ανοιχτά, ξέρετε, και διαπραγματευόμαστε. Θα δούμε πώς θα πάει, αλλά έχουμε δύο πράγματα: έχουμε ανοιχτά τα Στενά και έχουμε μια χώρα που δεν θα έχει ποτέ πυρηνικά όπλα», πρόσθεσε.

Αναφερόμενος στη συμφωνία με το Ιράν, είπε: «Έχουμε μεγάλη επιτυχία στις διαπραγματεύσεις για μια δίκαιη και εύλογη συμφωνία. Ένα από τα πράγματα που κάνουμε, και το οποίο συζητήθηκε χθες το βράδυ, είναι ότι τα κεφάλαια που θα αποδεσμευτούν θα χρησιμοποιηθούν για την αγορά τροφίμων, και τα τρόφιμα θα αγοράζονται αποκλειστικά στις Ηνωμένες Πολιτείες από τους αγρότες μας: καλαμπόκι, σόγια, όλα όσα χρειάζονται θα αγοράζονται από τους αγρότες μας. Έτσι, οι αγρότες μας είναι πολύ χαρούμενοι. Έχω λάβει πολλές κλήσεις από πολύ ικανοποιημένους ανθρώπους», δήλωσε ο πρόεδρος των ΗΠΑ.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ