Ένα SMS μπορεί να μειώσει τους λόγους για τους οποίους ανησυχείτε στην καθημερινότητα σας


Κάθε πρωί, πριν ξεκινήσετε για το γραφείο, ελέγχετε αν έχετε σβήσει τα φώτα, αν στάζουν οι βρύσες, αν έχετε κλείσει το θερμοσίφωνο, αν έχετε κλειδώσει τις πόρτες, αν έχετε καταναλώσει όλο το χρόνο ομιλίας σας κι αν έχετε ξοδέψει παραπάνω χρήματα στο λογαριασμό του κινητού σας άθελά σας.

Μπορεί, πάλι, να θέλετε τα πράγματα τακτοποιημένα με το δικό σας τρόπο και να αντιλαμβάνεστε την παραμικρή αλλαγή στο χώρο σας. Συγγενείς και φίλοι σάς θεωρούν λίγο ιδιότροπους, βρίσκουν τις συνήθειες σας αυτές άλλοτε αστείες και άλλοτε εκνευριστικές και σας συγκρίνουν με το διάσημο για τα δεκάδες «κολλήματά» του, ντετέκτιβ Μονκ.

Διαβάζετε τα παραπάνω και χαμογελάτε καθώς αναγνωρίζετε ίσως τον εαυτό σας σε κάποια από τις παραπάνω ενέργειες; Τα άσχημα νέα είναι πως όλα αυτά ίσως σας καθυστερούν λιγάκι από το να φτάσετε στην ώρα σας στο γραφείο ή σας δημιουργούν μικρούς καβγάδες με τους γύρω σας. Τα καλά όμως νέα είναι πως υπάρχει λύση για να μην σπαζοκεφαλιάζετε τουλάχιστον για τις ανεπιθύμητες χρεώσεις στον λογαριασμό του κινητού σας.

Η WIND φροντίζει για τη δική σας προστασία διαπιστώνοντας την ανάγκη των πελατών της να προστατεύονται από ανεπιθύμητες χρεώσεις[1] που επιφέρουν πενταψήφιοι αριθμοί SMS από Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ), παρέχοντας πλέον δύο νέες δυνατότητες:

  • Αυτοματοποιημένη υπηρεσία ειδοποίησης χρέωσης: Την πρώτη φορά που ο πελάτης θα λάβει χρεώσιμο εισερχόμενο μήνυμα από πενταψήφιους αριθμούς τρίτων εταιρειών, η WIND τον προειδοποιεί σχετικά μέσω SMS και τον ενημερώνει για τη δυνατότητα φραγής της χρεώσιμης υπηρεσίας.
  • Δυνατότητα άμεσης φραγής από τον πελάτη μέσω SMS: Ο πελάτης μπορεί να πραγματοποιήσει φραγή σε ένα συγκεκριμένο ή σε όλα τα SMS αυξημένης χρέωσης στέλνοντας αντίστοιχα ένα δωρεάν SMS από το κινητό του. Η φραγή ενεργοποιείται στέλνοντας SMS στον αριθμό 1213 με την λέξη ΣΤΟΠ ή STOP, από κινητό WIND. Για άρση φραγής ή πρόσβαση και πάλι στους πενταψήφιους αριθμούς SMS, ο πελάτης WIND μπορεί να επικοινωνήσει με την Ομάδα Εξυπηρέτησης WIND στο 13800.

Δεν υπάρχει πλέον λόγος να ανησυχείτε για το λογαριασμό σας καθώς η WIND φροντίζει για εσάς ώστε να αναρωτιέστε μόνο αν τελικά κλειδώσατε την πόρτα φεύγοντας ή όχι.


Πηγή


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ