Ποιοι ήταν οι νικητές της σεζόν που πέρασε;


Ήταν μια γεμάτη τηλεοπτική σεζόν και πολύ ικανοποιητική, αφού το τηλεοπτικό κοινό φάνηκε να αγακαλιάζει τα προγράμματα που προβλήθηκαν στην τηλεόραση. 

Η επιστροφή της ελληνικής μυθοπλασίας που εδραιώθηκε, η καλή πορεία πολλών παραγωγών και το εκ νέου μοίρασμα της τηλεοπτικής πίτας δίνουν ελπίδες για μια ακόμα δυνατή επόμενη τηλεοπτική περίοδο.

Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά την απόδοση των τηλεοπτικών παραγωγών στους πίνακες τηλέθέασης!

ALPHA

«Το σόι σου»: Οι αξιαγάπητες οικογένειες των Τριαντάφυλλων και Χαμπέων μας κράτησαν συντροφιά, εδώ και πέντε χρόνια, με την τηλεθέαση σε πορεία limit up. Ξεπέρασαν τα 300 επεισόδια και στο τελευταίο του αποχαιρετισμού σημείωσαν ποσοστό τηλεθέασης 24,4%. ·

«Μην αρχίζεις τη μουρμούρα»: Επτά χρόνια «Μουρμούρα», επτά χρόνια φαγούρα; Η αήττητη Κωμική σειρά και αυτή τη σεζόν ήταν αγαπησιάρικη και λαοφιλής. Η εμφάνιση της Κλέλιας Ρένεση, ως Καίτη, η Πυργιώτισσα σπιτονοικοκυρά του Ηλία (Βλαδίμηρος Κυριακίδης), έγραψε στο φακό και στις καρδιές των τηλεθεατών.

«Το τατουάζ»: Με το ξεκαθάρισμα λογαριασμών, το συγκλονιστικό φινάλε της δραματικής σειράς «Το τατουάζ» του Ανδρέα Γεωργίου, που γράφτηκε στο 302ο επεισόδιο την Πέμπτη 27 Ιουνίου, παρακολούθησαν 1.134.000 τηλεθεατές!

«Έλα στη θέση μου»: Οι μεγαλύτερες φαν της σειράς ήταν για άλλη μια χρονιά οι γυναίκες, δίνοντας μέχρι και 28,2% μέσο όρο, ενώ καθημερινά παρακολουθούσαν το αγαπημένο τους σίριαλ έστω και για 1 λεπτό 1.526.000 τηλεθεατές! Και το πράσινο φως για τη συνέχισή της δεν άργησε να δοθεί.

«Πάμε πακέτο»: Η Βίκυ Χατζή βασιλείου για 14η χρονιά κερδίζει ένα πολύ δύσκολο στοίχημα, καθώς παραμένει και αυτή τη σεζόν η υψηλή βαθμολογία της εκπομπής, με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 24% (1.000.000 τηλεθεατές).

Για να δούμε όμως τι σημείωσε το κοντέρ για την εκπμπή της Ελένης Μενεγάκη, της Σταματίνας Τσιμτσιλή και της Ελεονώρας Μελέτη…

EΡΤ

Τελικός Eurovision: Μεταδόθηκε από την ΕΡΤ2 και την ΕΡΤΗD. Σύμφωνα με τις μετρήσεις τις Nielsen, oι τηλεθεατές που παρακολούθησαν την Eurovision 2019 αθροιστικά στα δύο κανάλια έφτασαν το 50,9 % στο γενικό και το 53,2 στο δυναμικό κοινό. Η υψηλότερη τηλεθέαση σημειώθηκε την ώρα της ανακοίνωσης του νικητή, όπου το ποσοστό άγγιξε το 66,8 %.

Τελικός Champions League:Η Μάχη της Λίβερπουλ με την Τότεναμ για την κατάκτηση του τροπαίου καθήλωσε στους τηλεοπτικούς δέκτες το κοινό. Σημειώθηκε ποσοστό της τάξεως του 42,2% και στο δυναμικό κοινό 45,2%.

ΣΚΑI

«The Voice»: Αναδεικνύεται το δημοφιλέστερο πρόγραμμα καναλιού του Φαλήρου στον τομέα της ψυχαγωγίας, το οποίο θα συνεχιστεί με την επόμενη σεζόν, αλλά σε… άλλο κανάλι. Το μέσο μερίδιο τηλεθέασης του talent show διαμορφώθηκε στο 25,4% σε 1.069.000 τηλεθεατές.

Για το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» και την εκπομπή όμως στην «Υγειά μας ρε παιδιά» τι έγραψε το ραβασάκι;

ΑΝΤ1

«Γυναίκα χωρίς όνομα», «Μην ψαρώνεις», «Πέτα τη φριτέζα»: Και οι τρεις σειρές έδωσαν πίσω στον ΑΝΤ1 την αίγλη που είχε απολέσει. Έτσι θα συνεχίσουν και τη νέα τηλεοπτική σεζόν με νέα επεισόδια. Παραγωγές υψηλού επιπέδου, πολυπρόσωπα καστ και ξεχωριστά σενάρια δικαίωσαν ως επιλογές και πρωταγωνίστησαν στις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού καθ» όλη τη διάρκεια της τηλεοπτικής χρονιάς.

Η καθημερινή δραματική σειρά «Γυναίκα χωρίς όνομα» τερμάτισε πρώτη και τον Ιούνιο με μερίδιο τηλεθέασης 21 % στο δυναμικό κοινό 18-54, ενώ σε επίπεδο σεζόν (Σεπτέμβριος 2018 – Ιούνιος 2019) ήταν επίσης πρώτη και στη ζώνη μετάδοσης της με ποσοστό τηλεθέασης 20,4%. Την ίδια στιγμή, πρώτη στη ζώνη μετάδοσης της ήταν τον Ιούνιο και η κωμική σειρά «Πέτα τη φριτέζα» με ποσοστό τηλεθέασης 19,8% επίσης στο 18-54. Η σειρά «Μην ψαρώνεις» έκλεισε με ποσοστό 15,7% στο κοινό 18-54.

Όσον αφορά στο «Your Face sounds familiar» και στην «Επιστροφή»;

OPEN

«Για την παρέα»: Ο Νίκος Μουτσινάς τα κατάφερε κι έκανε τη διαφορά, καθώς σημείωσε υψηλά ποσοστά τηλεθέασης και κέρδισε το κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι κέρδισε μέσο όρο τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό 18-54, 27,9%. Οι μεταμφιέσεις, τα σπιρτόζικα κείμενα, η Βάνια Βογιατζάκη (ακόμα μία αποκάλυψη της σεζόν!) και η εκπομπή κατάφερε να κάνει τη διαφορά στο κανάλι.

STAR

«Shopping Star και Greece’s Next Top Model»: Το παιχνίδι μόδας με παρουσιάστρια τη Βίκυ Καγιά, που έγινε λατρεμένη καθημερινή συνήθεια, δεν έχασε καθόλου τη φρεσκάδα του την τρίτη σεζόν στον αέρα. Έκλεισε με μέσο όρο 21,5%. Οσο για το «GNTM» που ήταν επίσης η Καγιά, μαζί με τους Ηλιάνα Παπαγεωργίου, Άγγελο Μπράτη και Δημήτρη Σκουλό (το τιμ έχει ήδη ξεκινήσει γυρίσματα για το δεύτερο κύκλο) σημείωσε μέσο όρο 25.5 % στο δυναμικό κοινό!

«Μaster Chef»: Το ίδιο ισχύει και για το «Master Chef» που μπορεί να παρουσιάστηκε για 3η φορά στην τηλεόραση με την ίδια μάλιστα κριτική επιτροπή (στο πρώτο ήταν ο Δημήτρης Σκαρμούτσος αντί του Λεωνίδα Κουτσόπουλου, που ήταν μεν στην παραγωγή, αλλά ως food and beverage manager), αλλά δόθηκε έμφαση και στις προσωπικές ιστορίες των παικτών, εκτοξεύοντας το διαγωνισμό μαγειρικής στην κορυφή με μέσο όρο τηλεθέασης 30,8% στο κοινό 18-54.

Πηγή: Τηλεθεατής


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ